Annons:
Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 625 ggr
cyberkise
2013-11-07 01:37

Adjö, Thea

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag upptäckte jag att en av mina vackra musflickor(tanter), hade gått bort. Thea blev hela 2,5 år. Det som smärtar mig är att systern Esther nu ska få behöva leva sin sista tid i livet ensam, när de två suttit ihop hela livet. 

Vila i frid, min vän.

Annons:
Lamina
2013-11-07 01:57
#1

Vad tråkigt. Vila i frid lilla vän. ❤️

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ajanki
2013-11-07 07:39
#2

Vila i frid vackra Thea❤️

2,5 år är ju en jättebra ålder! Men det gör ju knappast att du saknar henne mindre!

Tröstkram❤️

ellapella01
2013-11-07 09:08
#3

❤️ Sov så sött! 😴❤️

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

[cessi]
2013-11-07 13:53
#4

Beklagar sorgen! 🌺 Tycker dock det är helt fantastiskt att du tagit hand om en mus som levt så länge, verkligen!!

cyberkise
2013-11-07 20:20
#5

Era ord värmer verkligen. Jag trodde verkligen inte att jag, på hela 20 år, skulle ta detta så hårt när den dagen väl kom. Men möss är verkligen egna små individer. 🌺😇

[cessi]
2013-11-08 12:33
#6

Jag är precis likadan. Jag är 23 år och när min mus Babe blev sjuk för några månader sedan så ringde jag i ren panik till en veterinär som jag hört skulle vara duktig med möss och grät i telefonen. Fick knappt fram ett ljud. Han rekommenderade i sin tur ett besök till en veterinär närmre mig, och dit åkte jag. Grät konstant under undersökningen och när min älskade sötnos fick sista sprutan… så hjärtskärande. Tycker i allmänhet att folk inte verkar fatta att ett litet djur kan betyda precis lika mycket som ett större. Jag är världens hönsmamma till mina småttingar och nojjar nog kanske lite för mycket.. Men de är ju så underbara ❤️

Annons:
Grodan
2013-11-09 16:14
#7

RIP Thea ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: