Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 779 ggr
Clindegren
2013-11-16 06:09

Möss köpes i Stockholm

Ja det verkar i det närmaste omöjligt för mig att få köpa två honor. Jag sitter här med färdig stor bur. Men efter många veckors sökande alltså inga möss. Jag söker två honor, inte rödögda. Hade gärna sätt att de var åt de enfärgade hållet, eller tan eller siames. De skulle få ett toppliv här hos mig.

Annons:
Velinga1984
2013-11-16 09:00
#1

Det svåra att hitta möss är när man begränsar sitt område att köpa ifrån. Att ta tåg/buss gjorde jag alltid innan jag tog körkort. Det utvidgar ens område och man kan vara mer kräsen över vad man köper. Jag har tex 2 honor, agouti, på drygt 4 månader som kan flytta till hem där de INTE går i avel. Men vi finns i Falköping, och de skickas ej via djurtransportörer. Kan tänka mig att sälja en silver agouti-hona på drygt 3 månader , hon får gärna gå i planerad avel då hon behöver en bra hane för att komplettera/förbättra det hon själv saknar. Hennes syster kommer jag själv para på i januari :)

L8sson
2013-11-16 13:23
#2

Jag ska till Stockholm i December, vi kan väl prata lite mer om vem du är? antingen här eller i PM :) Du kanske vill ha möss innan December. 

Men jag har lite godingar här hemma, dock inga som ska avlas på. Så om du vill avla i framtiden så passar kanske inte mina möss. Kanske jag har någon som kan avlas på men om det är så så kan vi ju kika på det närmre :)

ales
2013-11-17 04:08
#3

Jag bor i Stockholm/Tyresö & kan ev. ha honor som kan tänkas vilja flytta till ett sällskapshem där man pussar mkt på dom & ger dom ett bra liv just anpassat för muslingar :)

Du får jättegärna skicka iväg ett pm här eller maila/ringa mig så kan vi prata mer om vad du önskar, kan erbjuda för hem osv.

a-l.kleveborn@telia.com   0709966524

Clindegren
2013-11-17 09:03
#4

Tjoho! Jag svarar er i PM.

Grodan
2013-11-19 06:12
#5

#0 Fast Siamese har röda ögon… 😛


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

kent
2013-11-19 14:02
#6

jag finns oxå i tyresö och har möss klara

Annons:
Littlem
2013-11-20 18:33
#7

Jag passerar Sthlm både fredag och söndag/måndag och har en del möss till salu. Kan försöka fixa en tråd om dem imorrn!

Grodan
2013-12-18 22:30
#8

Clindegren, har du fått några möss nu?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

L8sson
2013-12-18 22:35
#9

Hon har två flickor från mig, tyvärr så kom en lite knöl fram på ena av tjejernas ben. Väldigt tråkigt så det kommer flytta ytterligare en tjej till henne om denna knöl växer och hon måste tas bort så den musen som är kvar inte blir ensam. 

Clindegren är en sådan person som jag verkligen skulle vilja sälja möss till, glad att det blev möss från mig till hennes hem. Bra kontakt har vi haft och hon har hand om mössen med kärlek! :) 

Hon kan presentera mössen själv ^^, ❤️

Grodan
2014-01-01 08:55
#10

#9 Ja, jag tycker Clindegren skall presentera sina möss. 👍


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

L8sson
2014-01-01 17:08
#11

#10 tycker jag med, fast hon har haft det tufft med mössen nu i början. Men de mössen hon har nu tycker jag att hon ska presentera. <3

Upp till toppen
Annons: