Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 612 ggr
[Elodea]
2013-11-24 17:45

Möss Behöver nytt hem

Hej!

Jag har två vita små flickor som jag införskaffade efter lite mus i fokus surfande. Jag köpte dom dumt nog via Arken zoo, vilket i sig var ett misstag, bl.a eftersom honorna kom hem till mig, och den ena redan var dräktig. Det verkar som att allt började fel och båda honorna har blivit tjuriga och bitiga efter att ungarna kom. Nu skäms jag mycket eftersom jag blivit livrädd för som små liven. 

Jag har otroligt dåligt samvete för allt jag inte kan ge dom, jag matar dom, motionerar dom i badkaret och sköter om dom så gott det går, men jag rör inte vid dom. Det känns inte rättvisst mot dom!

Finns det någon i Uppsalaområdet som kan tänka sig att ta hand om mina fröknar?

Jag har bur, mat, Transportbur, springhjul och lite smått och gått som följer med om man vill ha.

Det var ett alltför dumt och plötsligt infall som jag inte känner att jag hanterar på rätt sätt.

Kan du tänka dig att ta hand om mina musflickor så maila mig här på mus i fokus eller på MissMemma@hotmail.com

Eftersom man inte får skänka bort små möss här, så tänkte jag sälja dom för en symbolisk summa. 10:-

Annons:
Grodan
2013-11-24 20:13
#1

Superbra annons! ❤️

Det är jobbigt att erkänna en sådan sak.

Nu är det mkt svårt att sälja möss, så det är bra om du kan ta foto och berätta lite mer om dem. Hur gamla de är, vad de gillar osv.

Och om du inte får dem sålda så känner jag att du kan släppa ditt dåliga samvete. Du kan strunta i att hantera dem. Möss som bits eller som krafsar eller på annat sätt inte beteer sig så väl med människor uppskattar inte människor. Ibland kan man lära dem att människor är bra, ibland är det mkt svårt. Frågan är ju lite hur dessa tjejer är. Kan man jobba med detta?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[hasselmusen]
2013-12-02 15:44
#2

Hur har det gått med ungarna?😕

Upp till toppen
Annons: