Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 1356 ggr
Sugar Mist
12/25/13, 6:53 PM

God kväll Mus iFokus!

Vad har ni gjort under dagen?

Har ni några planer för kvällen?

Firar ni jul ikväll eller är julfirandet redan över?🙂

-

Annons:
Sugar Mist
12/25/13, 6:56 PM
#1

Jag firade jul igårkväll så idag blir det mest restätande från julmaten, har ägnat större delen av dagen till datorsittande och apelsinätande, haha. Någon måste ju äta upp de..

-

KickiG
12/25/13, 8:54 PM
#2

Jag firade också jul igår kväll. Hunden och jag var hos föräldrarna och stannade där övernatten. Idag har vi varit ute på långa promenader (föräldrarna bor på landet = hunden kan springa lös), ätit rester, druckit glögg, degat framför tv och bara haft det trevligt. Nu mot kvällskvisten har vi kommit hem till stan igen, och stackars vovven är helt utslagen efter allt springande och nosande. Imorgon är det mera tillbaka till vardagen för min del, även om jag är julledig hela den här veckan ut.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

StillaSinnet
12/25/13, 9:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vi började i går lunch hos mina föräldrar och fortsatte sedan hit till oss på kaffe och paketutdelning när även svärföräldrarna hade anlänt.

Idag har jag städat hos råttorna, pysslat med mina möss och matat kaninerna samt satt upp min leksak: kaninhinder för nybörjare 😃

Jag har även gosat med mina levande julklappar: Tsunamis Parabolbröder 😍

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Grodan
12/27/13, 2:08 AM
#4

#0 Gullrumpa ❤️

#1 fin bild, tror den var ny…

#2 tänk hund tål dina päron men inte mössor

#3 LOL @ parabolbröder

Jag har sett några avsnitt av Farscape, städat någon djurbur, pussat sönder ena illerns öra och suttit vid datorn… Just.. åt lite också… gjorde nån gryta med quorn, broccoli, abergine, paprika, purjo, morötter, bönor, ärtor, div grönsaker, vitlök, curry, örtsalt, grädde mm - skitgott! Och drack… världens grodaste kaffe o sen örtte på kvällen/natten

(vad jag gjorde 24 dec typ)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
12/27/13, 10:55 AM
#5

23:e: Jobbade, handlade juklappar, hem till svärisarna för middag (rotmos och pepparlax, de andra åt fläskkorv) och julmys, handlade lite mat, hem, slog in julklappar, tog en julbad.

24:e: Ledig, innehundarna fick gristungor till frukost, vi mysfrukost i soffan, sen frukost åt alla djur, oche xtra julgodis till alla utom utehundarna. Hem till lillasyster, julgröt, Kalle, julklappar, julmiddag, hem, natta alla djur och delade ut X antal kilo köttben till utehundarna.

25:e Ledig, frulla alla, dammsuga, moppa, laga lasagne, prommis, dusch, duka långbord i salongen, sen lite vin och mys, familjen (föräldrar båda systrar med barn och en svärmor och hennes yngsta) droppade in en efter en, lasagnemiddag, juklappar, natta alla djur, gott vin, roliga spel och mys, sen spela vinyl och dricka vin, avslutade med att prata häst/hund med storasyster och gudson till 3.

26:e Ta hand om djur, städa hus igen, kort prommis, sova i soffan till film halva dan.

Jobbade lite hemifrån nyss, ledig till måndag, ska vila och pyssla. Idag borde jag försöka ta mig iväg efter 500 Kg hö bara…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Grodan
12/27/13, 11:04 AM
#6

#5 cool


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: