1. Vilken seriefigur skulle du vara och varför?
Skulle nog också vara Farbror Joakim. Skulle vara awesome att vara stenrik och åka på äventyr med mina syskonbarn hela tiden.
2. Om du hade en superkraft, vilket skulle det vara och varför?
Att kunna låna andras superkrafter. Ganska dumt egentligen då folk inte har superkrafter... Men kanske kan ta från djuren? Eller förvandla mig till djur? Nått åt det hållet. För jag skulle vilja prova på att flyga som en fågel, ha supersyn som domdär färggranna räkorna eller bli osynlig som en bläkfisk och sånt.
3. Om du i affären hade bara 100 kr och var hungrig, vad skulle du köpa?
Salladsbar 60kr, Cola 20kr och något fikabröd för typ en 20kr.
4. Hur lång tid tar det för ett av dina foton att hamna i en tråd efter att du tryckt på avtryckaren?
5 minuter - 1 månad. Oftast 10 minuter.
5. Ärligt, borstar du verkligen tänderna två gånger om dagen?
Nej.
6. Om du fick ett till liv, vilket yrke skulle du välja då?
Vet inte, skulle jag ha samma intressen och vara samma person? Skulle jag minnas mitt nuvarande liv? Om jag var samma person skulle jag bli lokförare eller lastbilschaufför. Hade jag varit en mer motiverad person skulle jag bli läkare. Om jag inte vet vem jag skulle vara vet jag inte vilket jobb jag skulle vilja ha.
7. Hur ofta pratar du i telefon?
Ungefär så ofta som folk är dumma nog att ringa mig och jag faktiskt svarar. 1 gång i veckan kanske? Lägger på så fort jag kan ändå.
8. Vilket är ditt favoritgodis?
Vet inte. Ahlgrens lakritsdäck kanske? Eller Rommerska bågar. Äter inte godis så mycket. Har faktiskt påsar med både deras liggandes hemma sen snart 2 veckor nu. Får inte ens i mig dom...
9. Vilken är din favoritteckning på mus?
En riktigt bra tricolor! Eller Hereford. Älskar båda.
10. Om du fick äga 3 hus i 3 olika länder, vilka länder skulle du välja?
Australien för att det är freaking awesome! Sydafrika för vildlivet. Och Bahrain för att det är rikt, rätt awesome shopping och solstränder och sånt. Samt att sambon skulle bo nära sin familj. (Här i Sverige våldgästa jag bara någon av syskonens hus, så slipper bekymra mig om min familj. :p )