Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 328 ggr
amandabashiri
1/27/14, 9:14 PM

Bur till de nya mössen?

Tänkte köpa ett terrarium till mössen, hittade den här på blocket, vad tycker ni?

Den hade inget täckglas, tror ni det funkar ändå? Svårt att hitta något fint, billigt och bra!

Annons:
Lamina
1/27/14, 9:21 PM
#1

Vad är det för mått på det? Hur många möss ska du ha i?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

amandabashiri
1/27/14, 9:27 PM
#2

Hittade denna sköning istället! Ska dock inte ha något vatten i 😉 180 liter är allt som står i beskrivningen!
2-4 möss, ingen riktig aning än om hur det blir 😃

amandabashiri
1/27/14, 9:31 PM
#3

Alltså, kan ni föreställa er era möss springa omkring i denna skönhet? 😍 Jag är helt förälskad! Att städa den blir en annan femma 😃

KickiG
1/27/14, 9:38 PM
#4

Att akvariet i #0 saknar täckglas gör inget, du kan inte ha ett glaslock till möss i alla fall. Det måste vara av nät så att luften cirkulerar. Ofta har akvarier ändå ganska dålig luftcirkulation, så det måste man tänka på. När jag är hemma har jag inget lock alls på min bur. Men visst ser de alla fina ut! Tänk också på att man med jämna mellanrum måste rengöra akvariet grundligt, så om man inte har det stående på en sådan plats där man kan plaska med vatten, så måste man kunna flytta det till t ex badrummet.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Lamina
1/27/14, 10:08 PM
#5

Förlåt, men är du medveten om att du måste ha tillstånd för att få lägga upp någon annans bilder?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

amandabashiri
1/27/14, 10:12 PM
#6

#5 Det tänkte jag inte på! 🤐 De är dock från blocket, inte tagit någons personliga foton! Kanske ändå inte är okej 😞

#4 Men vad bra! Tänker dock slå till på någonting större!..

Annons:
Lamina
1/27/14, 10:22 PM
#7

#5 Fast det är ju klart att det är deras personliga foton även fast dom lagt upp dom på nätet. Det är mest principen, jag tror inte många egentligen skulle bry sig. Men tänkte att det kunde vara bra att informera om då copyrightlagen faktiskt säger att man inte får använda andras bilder utan tillstånd, oavsett vilken sorts bilder det är. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

amandabashiri
1/28/14, 9:02 AM
#8

#7 Absolut, bilderna är borta nu 😃

[Iyen]
1/30/14, 10:44 AM
#9

Mitt inlägg nu =100% ot

#7 Gäller det även skärmdumpar om de är skurna större än vad bilden är?

Lamina
1/30/14, 11:27 AM
#10

#9 Jag vetfaktiskt inte exakt vad som gäller. Men det pågår faktiskt i detta nu en diskussion om det på support: http://support.ifokus.se/discussions/52e5ebfe8e0e745a9a000459-oskrivna-regler-pa-ifokus-sajter?discussions-1

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Upp till toppen
Annons: