Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 544 ggr
Wizard's
3/1/14, 8:20 PM

Vilken sorts bur föredrar du?

Vilken sorts bur föredrar du?

Annons:
Lamina
3/1/14, 8:55 PM
#1

Tycker det fattas ett alternativ: Öppna burar. Jag har numer nästan bara terrarium, men låter dom flesta ensamma hanar gå i plastlådor där jag tagit bort ena sidan. Några terrarium har jag också öppna. Det är det behändigaste enligt mig.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Minoth
3/1/14, 9:17 PM
#2

#1 måste gå under plastburar/hemmabyggen

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Smulan80
3/1/14, 10:37 PM
#3

Jag skulle vilja säga "Den bur som just den/de mössen tycker om". Alla är olika och trivs i olika typer av burar. :) Men öppen bur är nog favoriten.

Lamina
3/1/14, 10:40 PM
#4

Fast man kan ha andra burar som öppna burar också. Jag har ett start terrarium utan dörrar som stor på ett bord där det brukar bo möss. (Just nu är det tomt dock.) Vet andra som använder burbottnar från duna- och gallerburar i samma syfte.

Nu kan man ju argumentera att hurvida buren är öppen eller inte inte spelar så stor roll. Utan det är vilken sorts bur man använder som är viktigt. Men en öppen bur påverkar inte bara hur lätt man kommer åt mössen utan påverkar också inredningsmöjligheterna, hur lättstädad den är, vart man kan placera buren osv osv. Så jag tycker att dom förtjänar ett eget svarsalternativ,

Jag valde plastbur/hemmabygge. Jag har visserligen mest terrarium och är nöjd med dom. Men tänker att eftersom jag öppnat dom så blir dom väl lite av ett hemmabygge?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

hejkomochhjälpmig
3/2/14, 12:32 PM
#5

Stooora öppna "burar" proppfulla med massa olika aktiverings saker med stora grävlådor däri! ❤️

Grodan
3/2/14, 2:33 PM
#6

kryssade i terrarium… men idag är en sådan dag då jag inte vet eg.. jag känner mig bara trött😴


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: