Annons:
Etiketterföreningutställningträff
Läst 631 ggr
Chronize
2014-03-04 19:55

Registrera möss utan stamtavla?

Hejsan!
Jag köpte mina två möss Minna och Vera på en djuraffär, så de har ingen stamtavla. Jag undrar, kan jag registrera de på SveMus trots att de saknar stamtavla? Eller faller de utanför mönstret, är mössen inte "godkända" för registrering pga att de inte är från en uppfödare?

Annons:
ajanki
2014-03-04 20:34
#1

Du kan registrera dina möss i Svemus, spelar ingen roll att dom inte är från uppfödare:)

För att registrera sina möss så måste man vara medlem i Svemus, men det kanske du är? Eller funderar på att bli:)

Chronize
2014-03-04 20:59
#2

Tack för svaret :) Vad bra, då vet jag.

Jo, jag funderar på att bli medlem men först ville jag veta ifall jag kunde registrera mina möss eller ej. :P

Grodan
2014-03-04 21:54
#3

Vore jättetrevligt om du ville bli medlem och registrera dina möss i SVEMUS.❤️

Jag är registrator och kan hjälpa dig när det är dags.

Det kostar 250 kr att bli medlem i SVEMUS. För detta får du inlogg på SVEMUS hemsida, inlogg på SVEMUS registreringssajt, registrera möss online, stamtavlor på dina registrerade möss med ett klick, HUSMUSEN, ställa ut på SVEMUS Standardutställningar mm. 😃


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Chronize
2014-03-05 16:43
#4

Åh, TACK! Det vore verkligen super att få "personlig hjälp", eller vad man ska säga 😃 Jag ska absolut bli medlem och registrera mina möss så fort ekonomin tillåter 🙂

Upp till toppen
Annons: