Annons:
Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 595 ggr
Emelie
2014-04-07 14:58

Färgkoder, hemsida?

Jag vill plugga lite på musfärgerna, men saknar en sida där jag kan se färgkoder till de alla. Förut fanns det en finsk sida där jag kunde se alla dessa, men den finns inte längre kvar. 

Finns det verkligen INGEN samlingssida någonstans?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
Tsunamis
2014-04-07 15:05
#1

MvH  Tsunamis

Emelie
2014-04-07 15:06
#2

Nämen fantastiskt! Den fungerade inte häromdagen, men nu blev det genast mycket lättare. Tack 👍

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

ariama
2014-04-07 18:47
#3

Jag har en hemsida om mössens genetik, färgkoder, och lite annat smått och gott. Jag vet inte om jag får länka till den, har inte fått förut. Men jag provar. Ansvariga får ta bort länken, om det inte är okej. http://www.muse.n.nu/ Fast du kanske redan har sett den… Mitt minne är som ett soll ibland, jag blandar ihop "folk" …

Emelie
2014-04-07 19:08
#4

Haha, jag har läst din hemsida hundratals gånger (okej, kanske lite överdrift men iallafall ett femtontal gånger)! 😃

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

ariama
2014-04-07 19:19
#5

Ja, det vet jag ju, egentligen. Sorry, för min virrighet Är nog dags att gå i säng för den här gamla damen…

Emelie
2014-04-07 19:45
#6

#5 Jag är likadan själv så det har jag överséende för 😃 Jag blandar alltid ihop folk.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
Upp till toppen
Annons: