Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 344 ggr
lollynonna
2014-04-27 18:38

lite gerbilvakts hjälp

kopierar från gerbiler:

hej! jag ska köpa två gerbiler från disertoy(eller hur man nu stavar det) och allt var klart förutom betalningen. men nu vart det problem helt plötsligt. så Disertoys "vän" eller vad man nu ska kalla det,ska då ta med sig gerbilerna till sthlm,och min "vän" skulle hämta dem där,men nu vart det problem,så jag behöver någon som kan vara gerbilvakt åt dem  från senast den 4 maj,till den 23 maj. om någon kunde detta skulle jag bli jätteglad! i sthlm alltså. lite luddigt vart det,fråga om ni inte fattar. och jag vill ha kontakt med denna person innan,vill ju inte att vem som helst vaktar dem. sen så vill jag att denna person ska vara ärlig,och prata vidare via PM, med mig. allt körde ihop sig nu,då det nästan var klart:(och denna person MÅSTE kunna hämta gerbilerna i handen!

tänkte om ni kunde ta hand om gerbiler också,nästan som möss;)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Lamina
2014-04-28 00:22
#1

Well, jag kanske kan hjälpa till. PMa mig så kan vi diskutera saken. Jag har gerbiler själv, så jag kan skötsel och har allt dom kan tänkas behöva hemma.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

lollynonna
2014-04-28 16:20
#2

#1 jag har en som ev kan passa dem,får veta det snart:) om hon inte kan så pmar jag dig direkt!:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: