Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 566 ggr
[hejhejhej!]
2014-05-16 21:45

Hur stor bur?

Hur stor är er mus bur? (Burar) Mått? Vore kul o höra:) skriv gärna höjd, bredd o djup:D

Annons:
Namiko
2014-05-17 06:36
#1

B52xD55xH82

Det är ett hemmabygge då jag tyckte att akvariet jag hade innan tog upp så mycket plats och var för litet. Den här buren är större men mycket högre så den tar upp mindre plats för mig och ger mer plats för mössen att klättra runt på. Tycker dock fortfarande att den känns för liten.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[hejhejhej!]
2014-05-17 09:59
#2

Jag har en duna bur själv, Kan mäta sen hehe. Den är ganska liten men har proppat in toarulle byggnader, hängmattor, Klättersrällningar och varje fredag får de även ha ett stort hjul i hagen de springer i ibland när jag inte orkar ta ut dom haha. På tal o. Det, igår var det i SISTA sekund jag fick in de i buren, de hade visst haft lite tråkigt i hagen haha så de hade rymt, vaknade precis när jag nästan sov, sprang ut och letade rätt på dom i huset haha..

KickiG
2014-05-17 18:32
#3

Jag har två 45 liters samla-lådor från Ikea som jag byggt ihop till en bur. Det är alltså 57x39x28 cm per låda, och där bor 3 möss.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Upp till toppen
Annons: