Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 342 ggr
Lindb
2014-06-13 11:30

(E) Planerad kull?

Hej!

Är det någon registrerad uppfödare som har en planerad kull till hösten? Gärna någon som bor i närheten av Uppsala, annars får jag kolla upp transporthjälpen!

/Medarbetare på Ätstörningar Ifokus

Annons:
Lamina
2014-06-13 13:52
#1

Jag är inte registrerad uppfödare (än), men är väldigt seriös ändå. Kommer ha en del kullar under sommaren och hösten. Finns i Stockholm>Nynäshamn. Du kan läsa lite om min uppfödning här

Mina kullplaner hittar du här

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Vattnadal
2014-06-13 15:54
#2

Jag håller till mellan Gävle och Söderhamn, men frakt till Uppsala brukar inte vara något problem då jag har en syster och några nära vänner där.

Jag har så gott som alltid några till salu hemma. Kommer att formligen drälla av texel, om det kan vara intressant.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Lindb
2014-06-13 20:15
#3

Men jättebra, tack! :) Jag håller koll på er båda tills augusti, jag kommer då att vara intresserad av två friska och relativt handvana systrar. Teckning och typ är mindre viktigt så länge deras temperament är bra! Då kommer jag troligtvis ha en ett-årig hona hemma. 

Lamina, har du erfarenhet av att någon här brukar kunna transportera in till Stockholm i alla fall? Jag har själv inte tillgång till någon bil, och bor i Uppsala.

/Medarbetare på Ätstörningar Ifokus

Lamina
2014-06-13 20:53
#4

Jag är i Stockholm nästan dagligen, så det ska inte vara några problem. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Upp till toppen
Annons: