Annons:
Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 577 ggr
Emouse
2014-06-23 19:36

Vad tycker du bäst om?

Vilken färg/hårlag/teckning tycker du bäst om?:) Har du någon egen mus/möss som har det? Varför tycker du det? EX. Jag gillar färgen Argente, hårlaget longhair och teckningen even därför att…. blablabla. Ni förstår hur jag menar?:):)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
Niji
2014-06-23 19:39
#1

Jag pillar fägen extreme black, hårlaget rex och teckningen fox. Jag gillar de för att jag älskar hur de ser ut som små får när de har hårlaget rex och sen älskar jag färgen svart. Fox tycker jag är jätte fin och har inte sett den så ofta.

Mind of a queen, heart of a warrior

Emouse
2014-06-23 20:00
#2

Jag gillar teckningen Tricolor, hårlaget Longhair och färgen Splash bäst eftersom jag älskar fläckar på möss och dom blir ännu mer personliga i sitt utseende, samma sak för Splash. Longhair för att de ser så nyvakna och mysiga ut!😃

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Grodan
2014-06-23 22:29
#3

Jag gillar snälla, kontaksökande, flocksmarta, lugna, trygga och pussiga möss som är friska och lever länge…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Emouse
2014-06-24 00:48
#4

Haha Grodan;)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Tsunamis
2014-06-24 08:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag gillar Hereford/bläsat.  Jag gillar de symetriskt raka linjerna de kan få i ansiktet 😛 Broken är mitt andraval men det är lite svårare, eftersom de kan få fläckar på så många olika ställen på kroppen.

MvH  Tsunamis

ajanki
2014-06-24 15:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Åh, jag tycker om alla hårlag, färger och teckningar..! För mig är det så mycket med hur musen är. Ibland hajar jag till extra när jag ser bilder på vissa möss, men lika ofta som det är färgen, hårlaget så är det ögonen och blicken jag fastnar för.

Älskar denna långhårskille fast teckningen inte är standardsenlig.

Annons:
Vattnadal
2014-06-25 15:59
#7

Jag gillar nog argente creme i långhår och texel bäst. Mycket för att de jag har är så satans trevliga och underbara, och texel för att det blir så snyggt med lockar på tickat.
Annars är agouti favoriten, och i korthår och långhår mest tror jag. Typen jag gillar bäst är min egna, hyfsat korsade vattnadalare.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Lamina
2014-06-25 16:09
#8

Byter preferens jämt och ständigt. (Vilket ibland gör det lite jobbigt för mig i min avel, vill avla på allting och inte "bara" Banded. 😃) Just nu är favoriten Argente Texel och Blue Burmese, efter att jag såg några riktigt läckra sådana på utställningen i Borlänge. ❤️Slanka och fina engelsktypade är riktigt läckra också.

Men mina absoluta favoriter bland mina egna möss är dom som gillar att umgås med mig. Jag har några möss här hemma som ger mig en riktigt WOW-känsla varje gång jag ser dom. Men känslan av en mus som kommer fram och hälsar, vill klättra upp i handen och pussas slår den känslan med hästlängder. ❤️

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Upp till toppen
Annons: