Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 414 ggr
[hejhejhej!]
2014-06-29 18:07

Vad var fel?

Hej, orkar egentligen inte skriva nptt inlägg nu eftersom jag ör helt förstörd, Min sista mus lille skutt har dött.. Jag är så jävla arg på allt just nu!! ALLT!! Hur som helst, hon satt och jyste och knapprade samt var ruffsig i pälsen och orkade inte springa eller skutta som hon brukar..:( Idag verkade det som att det var hjärnan det var fel på, när man rörde henne bara snörrade hon och rullade och lixom satt och darrade, åt inget eller nåt.. Fanns ju ingen chans att hon skulle överleva så hon somnade direkt när vi tänkte åka till veterinären och Avliva.. Men vad var fel egentligen? Hon snörrade och var helt knäpp ochlivrädd för mig, tror hon var blind.. Helt försörd, ville skriva av mig. R.i.P Lille skutt Kram

Annons:
Grodan
2014-06-29 19:17
#1

Jadu, det går inte att säga på den beskrivningen direkt. När möss blir sjuka, när möss får för lite mat, när det är stopp i Vattenflaskan, när musen har en allvarlig sjukdom… då ser de gärna ut sådär… Hopkrupna, vingliga, kalla, blundandes/kniper ihop ögonen, pälsen åt alla håll, orkar inte tvätta sig…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[hejhejhej!]
2014-06-29 19:23
#2

Vatten mat och vård hade hon gått om, hennes burkompis hade dött, vi sagt och kollade på en ny vän när det hände.. Rossel kanske, hon knaprade jättemycket dagn innan..

Upp till toppen
Annons: