Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 1418 ggr
Emouse
8/24/14, 9:17 PM

Nya buren!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har dom äntligen fått flytta in i nya akvariumet! Lite tråkig inredning men ska ut och såga äppelgrenar med lite blad och grejor! Lägger in uppdatering senare här. Super glada musar fick extra god tilläggs mat idag, som inflyttnings present! Obs. Så fick dom akutmat, blandningen hemma var visst slut. Ska köpa mer imorgon. Ikväll fick dom "ajabaja pås mat". Och lampan ger inte ifrån sig värme gör den delen om någon reagerade på den också!:)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
Emouse
8/24/14, 9:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Emouse
8/24/14, 9:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

ariama
8/25/14, 9:03 AM
#3

Så fint dom har! Det där gillar dom! 😘

Ett tips: Trälådan du har maten på, klipp till en bit pappkartong, eller en "bunt" tidningspapper och sätt under, så håller träet sig fräscht längre!

Pappret/pappen stannar antagligen kvar när du sätter matskålarna på den, men annars kan du tejpa fast papperet på ett par sidor. Så brukar jag göra.

Har du tidningapapper utan tejp (som stannar kvar med hjälp av matskålarna) så kan du ta bort blad efter blad, dagligen om du vill, och hålla fräscht på det viset.

Emouse
8/25/14, 1:48 PM
#4

Smart! Skulle jag inte tänkt på själv!:*

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

KickiG
8/25/14, 6:53 PM
#5

Först såg jag bara stora leksaksmusen och tänkte "Va??" Sedan tittade jag lite noggrannare och insåg att det inte var leksaken som fått ett så fint hem. 

#3 Jättesmart tips!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Emouse
8/25/14, 6:58 PM
#6

#5 hahaha, skrattade lite där!;) råttan använder dom som saccosäck, ligger på den och ligger under den mot glaset. Såna råttor finns i nästan allas burar, mössens, degusarnas m.m förutom kaninernas bur:)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
BellaVai
9/21/14, 6:57 PM
#7

Jätte fint! Tänkte dock varna för klätterställningen (eller vad det nu kallas). Hade en hamster som också hade en sådan, men han fastnade med ena bak tassen i staket och dog p.g.a (vet inte säkert) av stressen av att hänga upp och ned. (Alltså jag hittade honom död,annars hade jag räddat honom.)

ellapella01
10/5/14, 7:05 PM
#8

Smart där! #3

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

fiore
10/5/14, 8:08 PM
#9

Så fint dina möss har det! Men ta gärna bort klätterställningen/leksakshuset, jag misstänker att den är farlig som #7.

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Emouse
10/6/14, 8:30 PM
#10

#7 Jag har inget tak på den, har tagit bort delarna som dom kunde ta skada på. (såklart)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Emouse
10/8/14, 8:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Lite uppdate! Lagt in massa äggkartonger så att dom kan gå under och klättra på😉 gladisar som vanligt👍

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Emouse
10/8/14, 8:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

..

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

[ClippingExpress]
10/10/14, 10:42 PM
#13

Nu är dem allt nöjda 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: