Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 523 ggr
TheCottonCandy
2014-09-27 16:01

Deprimerad mus

Jag har skrivit ett tidigare inlägg om min mus som behövde sällskap. I torsdags fick jag avliva hennes kompis pga tumör. Efter det blev hon ledsen och har knappt gjort annat än att sitta still i sitt hus. Hon brukar vara nyfiken och älska att springa på hjul så detta är hinte normalt. Jag har heller inte sett henne röra maten. Idag kunde vi hämta tre små kompisar till henne och de är tillsammans med henne nu. Men hon sitter fortfarande bara i huset och ser ut som hon har gett upp :( Jag har lagt in massa god mat och gjort en nyttig gegga i hopp om att hon börjar äta men det verkar inte så. Har även doppat fingret i geggan och hållt det framför hennes mun men hon bara vänder bort huvudet :'( Jag vet inte vad jag ska göra.. Har ni varit med om nåt liknande och vad gjorde ni då? Har ni nåt förslag på vad jag kan göra? Skulle bli jättetacksam för råd!

Annons:
Cert
2014-09-27 16:08
#1

Äter hon inte ens rå äggula?

TheCottonCandy
2014-09-27 16:11
#2

Vi har inga ägg hemma :/

TheCottonCandy
2014-09-28 07:40
#3

Va glad jag blev när jag vaknade imorse! De ligger alla tillsammans i huset och sover och myser nu ❤️

ariama
2014-09-28 07:47
#4

Vad skönt att det löst sig. Hon behövde nog bara lite tid på sig.

TheCottonCandy
2014-09-28 08:11
#5

Ja, jag ville väl bara att det skulle gå snabbt och därför blev jag så rädd när hon inte hade förändrat sig direkt… ☺️Jag får väl lära mig att ge dem lite till innan jag drar en massa slutsatser…

Alana82
2014-09-28 12:06
#6

Men man blir ju så fort orolig när det gäller ens små älsklingar, jag är likadan

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Annons:
Upp till toppen
Annons: