Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 1049 ggr
Emouse
10/14/14, 9:50 PM

Algot stativ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har någon erfarenhet av algot stativet från IKEA? Och passar dem till 3 st 45l samlor? Och kan man ha 2 möss i en 45litare? Bilden är lånad av Slugawoo här på iFokus!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
Lamina
10/14/14, 10:51 PM
#1

Ja, jag hade det i mitt musrum förut. Dom funkar mycket riktigt bra till 3 samlor. Men man får skruva ihop dom löst, annars får inte lådorna plats. Vet inte hur många liter det är på lådorna jag använder, men det är dom på bilden. Och dom är lagom stora till 2-3 möss. Tror dom är lagliga till 6 stycken t.o.m. En

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Emouse
10/15/14, 7:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 okej, tack! Tror att hon skrev 45l:) då ska dag ta och inhandla dethär då alltså?:)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Lamina
10/15/14, 12:59 PM
#3

Ja. En bra idé kan vara att ha fler Algot att ställa brev varandra. Dom blir nämligen lite rangliga när man skruvar ihop dom så löst. Man får med några röda spännen som man kan "sätta ihop" dom med.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Emouse
10/15/14, 1:25 PM
#4

#3  jag kan nog leva med ett stativ ett tag, nu när jag inte har många möss. men om jag gillar det, och när det är fler möss så gör jag säkert ett likadant inköp till!🙂

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Minoth
10/15/14, 5:39 PM
#5

Smartstore 31classic borde passa i dessa stativ med, de är lika breda som 45 L fast inte lika långa. Ska kolla på detta stativ i nya djurrummet

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Upp till toppen
Annons: