Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 676 ggr
Lilithium
2014-12-05 02:00

Söker 4-5 honor

Nu när jag har byggt ut den befintliga buren så tänkte jag börja kolla efter lite honor att ha i den övre delen tills vidare.
Söker främst texel och longhair gärna i närheten av Karlstad eller om transport kan ordnas.


Annons:
ajanki
2014-12-05 07:53
#1

Transport kan jag nog inte ordna tyvärr, men jag har ett gäng longhairshonor som kan få flytta till rätt hem :)

Jag bor mellan Mariestad och Töreboda.

Lilithium
2014-12-05 11:05
#2

Hm nej det är ju ifall man kollar efter andra som ändå ska åka den sträckan. Jag vill gärna se lite bilder på dom :)


ajanki
2014-12-05 11:26
#3

Ja, och jag är så elak att jag tycker köparen får ordna transport😛men självklart kan jag hålla ögonen öppna!

SE-Ajanki´s Visseltofta black lh

SE-Ajanki´s Qassie coffe lh

SE-Ajanki´s Quella coffee slh

Se-Ajanki´s Que splash lh

SE-Ajanki´s Vara burmese lh

Lilithium
2014-12-05 17:30
#4

Jag tycker personligen att transporthjälp kan försökas fixas från båda parterna :)
Skulle du kunna tänka dig att leverera ett par till t.ex Mariestad eller Töreboda?
Annars blir det lite svårt att hitta transporthjälp om de inte ens vet riktigt vart de ska plockas upp :)


ajanki
2014-12-05 17:40
#5

Ja, absolut kan man hjälpas åt. Det jag menar är att när jag köper ett djur så ser jag själv till att få hem djuret, vet att uppfödarna har mycket att göra ändå…menar inte att vara oförskämd, det är så jag ser på det.

Ja, till Mariestad eller Töreboda kan jag köra dom, hade inte räknat med nåt annat när jag bor som jag bor:) Men om du ska låta nån annan hämta dom så vill jag gärna att du skriver till mig och berättar om dig och hur mössen kommer få det. Jag vill egentligen helst träffa dom som köper möss av mig, men förstår ju att det  blir problem när vi har så långt till varandra.

Det finns ju en uppfödare i Degerfors, kanske du ska kontakta henne? TAMs, artlink som hon heter här.

Vattnadal
2014-12-07 09:57
#6

Jag har texel i argente, argente creme och agouti. De befinner sig 6 mil norr om Gävle. Kan få lift ner till Sthlms hundmässa nästa helg, om du ska dit, eller känner någon som ska dit och ställa ut hund.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
Upp till toppen
Annons: