Annons:
Etiketteraveluppfödning
Läst 1649 ggr
[Emma870]
2015-01-12 19:19

Nyfödda möss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! För ca 2 v. sedan köpte jag tre honmöss från en uppfödare i Örebro. Idag fann jag 9 st nyfödda musungar i boet. Tror jag vet vem som födde dem.. Inte helt otippat men verkligen inte planerat. Tänkte ta hand om dem medan de växer upp men vill gärna hitta hem till dem innan de blir könsmogna, så att jag inte får ännu fler kullar.  Jag kommer inte sälja någon mus ensam och heller inte blandade kön till samma köpare.. Om jag nu lyckas se rätt! De vuxna mössen är korthåriga, blandade färger med teckningar och alla nyfikna. De  tar mat ur min hand, två av dem går frivilligt upp i handen och utforskar tröjärmar mm. Ingen bits och nafsar gör de bara på naglarna, så inget blodvite =) 

Pris kan diskuteras, viktigast är vem köparen är och hur de kan tänkas komma att bo framöver. 

Bästa hälsningar Emma

går att maila på enea87@hotmail.com

Annons:
KickiG
2015-01-12 23:04
#1

Grattis til bebisarna, fast de inte var planerade. Har du varit i kontakt med uppfödaren du köpte mössen från? Kanske hon/han kan hjälpa dig med ungarna? Har du kollat att dina tre möss verkligen är honor?

Hoppas allting ordnar upp sig.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

[Emma870]
2015-01-13 07:32
#2

Tack! =D Jo de är alla honor, så hon måste ha blivit parad innan jag köpte dem. Kanske de två andra också… =O Ska höra med uppfödaren men tänkte mer om det fanns någon i Sthlm? Har 5 veckor på mig.. /Emma

Minoth
2015-01-14 22:26
#3

Hanar blir könsmogna vid 4 veckor.

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

MikaelaPersson94
2015-02-02 18:13
#4

Vill gärna köpa, kan du maila mig?
forcutepaws@hotmail.com   är så intresserad helst av honor. bild?

Zåmbii3
2015-02-02 18:38
#5

Åh, småttisar!😍 Grattis!❤️
Dem är väl snart 4 veckor? Min pojkvän ska till stockholm snart, kanske han skulle kunna ta med några honor då om du inte får dem sålda? :)
Isf kommer dem få bo i ett stort akvarium med min musflock som består utav 6st honor. :)

Hoppas allt gått bra med de små!🌺

// Teddytussens kaninuppfödningHjärta
http://teddytussen.weebly.com/
~Kaniner är inte en hobby, det är en livsstil~

Upp till toppen
Annons: