Annons:
Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 1660 ggr
ariama
2015-01-22 15:58

(S) Susie och Sweetie vill flytta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 12
Förhandsgranskning av bild 2 av 12
Förhandsgranskning av bild 3 av 12
Förhandsgranskning av bild 4 av 12
Förhandsgranskning av bild 5 av 12
Förhandsgranskning av bild 6 av 12
Förhandsgranskning av bild 7 av 12
Förhandsgranskning av bild 8 av 12
Förhandsgranskning av bild 9 av 12
Förhandsgranskning av bild 10 av 12
Förhandsgranskning av bild 11 av 12
Förhandsgranskning av bild 12 av 12

Susie (svart/tan korthår) och Sweetie (chocolate/tan -berkshire-spräcklig korthår) vill flytta!

Nåja, vill och vill, de är inte tillfrågade 😉Det är matte (dvs jag) som behöver minska lite på antalet möss. 

De är kullsyskon födda 21 december efter engelsktypade föräldrar. De är alltså 4 veckor och 4 dagar idag (22 jan). Stora ungar.

De finns i västra Stockholm. Stamtavla och lite foder medföljer, men de är inte reggade. 100:- styck, säljes endast tillsamman.

Svara här i inlägget eller via PM.

/Anne-Marie

Annons:
Skogshumblan
2015-01-22 21:27
#1

Gudars så fina! Gps de får ett bra nytt hem.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Alana82
2015-01-22 23:26
#2

ohh är de enbart till sällskap eller skulle de fungera i avel? min nuvarande Tan donna är lite väl dominant av sig tycker jag nu när jag börjat lära mig mer

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

ariama
2015-01-23 09:30
#3

De är till sällskap, avel kan vara vanskligt eftersom det finns tumörer i släkten, och juvertumör hos mus är ärftligt. Särskilt ärftligt på mödernet, och mormorsmor fick tumör vid 1 1/2 år. Mor är för ung att säga ngt om än, och mormor har klarat sig hittills (1 år 4 mån).

Tumörer är vanligt hos möss, och man kan få in det varifrån som helst. Men det är dumt att medvetet avla på tumörmöss, för det är ett helvete att bli av med igen, om det ens går …

Upp till toppen
Annons: