Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 450 ggr
Fiona1234
2015-02-23 11:46

(S) 23/2 Petboxar

Jag säljer nu mina 4 st petboxar som är till för dvärghamster, guldhamster, möss osv.

De har måtten 23 x 15,5 x 16,5. Jag har använt dom till papovafria guldhamstrar och burarna är fina och rengjorda.

De är 1 blå, 1 turkos, 1 grå och 1 lila. Alla förutom den turkosa är perfekt nyskick (kan finnas små gnagmärken men det är sådant som blir). Den turkosa har (se bild) en skada i vänstra hörnet pga att jag tappade buren när jag fick hem den. Den är limmad och har aldrig gått sönder sen dess och har använts flitigt.

OBS! De vita märkerna ni ser på burarna är ifrån tidigare prislappar, men vid köp så tar jag självklart bort dom Skämtar

Burarna kostar 40kr/st förutom den turkosa som kostar 30kr.

De finns i Stockholm, Haninge och det är avhämtning som gäller, jag möts inte upp om det inte rör sig om vid tex en tågstation där jag bor. Jag kan frakta burarnamen då står köparen för frakten och eventuella skador.

Hör av er vid intresse! Glad

40 kr

40 kr

40 kr

30 kr

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Annons:
Hells Angel
2015-03-06 11:18
#1

hmmm 🤔

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

lollynonna
2015-03-06 14:49
#2

#1 Varför skriver du "hmmm🤔" ?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Hells Angel
2015-03-06 16:25
#3

Tänker på om jag borde köpa en 🤔

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

lollynonna
2015-03-06 16:27
#4

#3 Haha okej X)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: