Annons:
Etiketttävlingar
Läst 515 ggr
ajanki
3/2/15, 10:05 AM

Posta bidrag till månadens mus april!

Posta bidrag - ladda upp foto och skriv berättelse om musen - i denna tråd till och med 25/3

Varje månad har vi en tävling: månadens mus. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin mus samt skriver en personlig berättelse om den. Vid årets slut koras någon av månadsmössen till årets mus.

Regler:

  • Endast ett bidrag per person.
  • Välj ett foto som är minst >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.
  • Musarter som får delta: tammus, taggmus, natal, zebramus och pygmemus.
  • Flera möss får finnas på bilden men vi ser helst att det endast är en mus iFokus för att visa och berätta om denna speciella individ.
  • Personlig berättelse på minst 2 meningar eller 500 ord.
  • Månadens mus avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet

Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/3

(omröstning sker sedan endast till den sista i månaden)

Glöm inte den personliga berättelsen om din mus och lycka till!

Annons:
ajanki
3/21/15, 7:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det här är SE-Ajanki´s Ölsremma  eller Sotigast som jag kallar honom :) Hela kullen han föddes i (11 st) var röda med mer eller minre sot så för att hålla reda på dom så var smeknamnen bla. sotig, sotare, sotigare och Sotigast he, he

Jag trodde länge att det var många sotigast i kullen, men en dag när jag skulle fota dom och kolla kön så upptäckte jag att det bara var en sotigast…saken var den att han var ju framme först hela tiden och igen, igen och igen…han är fortfarande så framåt och gillar mig!. Vill alltid komma upp eller kolla vad jag tänker göra. Fina, sotiga, snälla Sotigast 😍

Niji
3/21/15, 7:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Detta är Lovely Dark´s Stella. Hon vill alltid sitta i handen och pussas. Hon är alltid först fram och ska hälsa. Hon är den trevligaste musen jag har. Hon går under smeknamnet Papegoja då hon också alltid ska sitta på axeln och mysa :D

Mind of a queen, heart of a warrior

Upp till toppen
Annons: