Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 461 ggr
Håbe
5/3/15, 9:17 AM

uppfödare i Stockholm?

Hej!

Vi har nyligen bestämt oss för att dottern ska få köpa möss som hon har önskat en längre tid. Nu tycker vi att hon är stor nog, 9 år, för att ta hand om dem på ett bra sätt. Med mössens bästa i fokus. Självklart är det jag som har huvudansvaret och i ärlighetens namn så längtar jag nog lika mycket som hon 😃.

Vi har bestämt att mössen får vänta tills efter vi kommit hem från semesterresan vi bokat in. Då hinner vi läsa på och ta reda på så mycket som möjligt innan dess. Jag är själv haft kaniner när jag växte upp och min syster hade en råtta så lite koll på smådjur har jag, men möss är något nytt.  Alla Artiklar här på mus.ifokus är toppen. Det går nog att få svar på allt.

Men till min fråga då. Jag googlar runt men hittar ingen uppfödare i Stockholmstrakten. Djuraffär vill jag verkligen undvika. Jag tänker att det dyker väl upp något på Blocket lite då och då. Alla med möss är ju inte registrerade. Men jag föredrar att köpa från någon som har kunskap ordentligt.  Är ni några Stockholmare här? Eller har ni några kontakter att rekommendera?

Annons:
KickiG
5/3/15, 10:47 AM
#1

Vad roligt att ni har bestämt er för att bli musägare. Och välkommen till Mus iFokus! I Stockholm har vi Diamantens och Björndalens uppfödningar. Deras kontaktuppgifter finns i vår uppfödarlista som du hittar HÄR.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Håbe
5/3/15, 2:56 PM
#2

Tack så mycket.

Tycker det här verkar vara ett bra forum.  Trevlig stämning :-)

BlackandBlue
5/3/15, 3:34 PM
#3

Ariama här på iFokus finns i stockholm och jag har själv möss från henne och är supernöjd med dem :D

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Håbe
5/3/15, 4:24 PM
#4

Tack :-)

Ariama, om du ser det här- jag skickar ett pm till dig.

kent
5/3/15, 5:36 PM
#5

jag finns i stockholm ( fd. Diamantens )

ariama
5/3/15, 6:42 PM
#6

#4. Svarat. 🙂

Annons:
Håbe
5/3/15, 7:52 PM
#7

#6 Tackar 🙂

#5 Kent. jag kopierar samma PM och skickar det till dig också.

Upp till toppen
Annons: