Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 623 ggr
[[Mellebelle]]
5/11/15, 7:06 PM

Vilket Bottenmaterial?

Vilket strö skulle ni rekommendera till möss? Använder alspån till mina råttor men har hört att det ska vara för vasst för möss? Vad använder ni?:)

Annons:
Twili
5/11/15, 7:41 PM
#1

Har Easy strö till mina, hade ströpellets tidigare som jag blött upp.. men det blev så dammigt. Är mycket nöjd med easy ströet

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~


[[Mellebelle]]
5/11/15, 7:49 PM
#2

Berätta gärna vart ni köper erat strö, hur mycket det är samt pris:)

Minoth
5/11/15, 7:52 PM
#3

chipsi super. 

Finns på zooplus. Mjukt, högabsorberande och jättebra. Funkar kanon till råttor också

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

[[Mellebelle]]
5/13/15, 3:47 PM
#4

#3 har sett ett spån som heter chipsi på djuraffären, står typ chipisi strawberry, chipsi apple osv.. är det samma typ? är det dammfritt?

Minoth
5/13/15, 7:43 PM
#5

#4 nej det är spån :) Detta heter chipsi SUPER och är granulatform, men det är samma märke ja :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

[[Mellebelle]]
5/13/15, 10:36 PM
#6

#5 jahaa, så de jag såg på djuraffären är inget att rekommendera för jag antar att de isåfall dammar? 

finns det i stora förpackningar man kan köpa chipsi super? hampaströ bör väl också funka för möss det är ju mjukt och dammfritt? :)

Annons:
[[Mellebelle]]
5/13/15, 10:38 PM
#7

#1 vart köper du ditt strö? :)

Alana82
5/13/15, 11:20 PM
#8

Hampaströ torde fungera utmärkt det med

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Minoth
5/14/15, 1:13 AM
#9

Det finns stroa förpackningar av chipsi super och små. Jag köper 24 kilo chipsi super för 189 kr på hornbach i göteborg. men finns på zooplus.dk för runt 200kr. Hampa funkar också, men chipsi super är bäst, och billigast

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Vattnadal
5/16/15, 12:31 PM
#10

Tar din butik hem andra sorters chipsi, be dem ta hem super. Den är bäst!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Upp till toppen
Annons: