Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 593 ggr
Emelie-Le
2015-05-26 00:27

Bur, kritik och påpekande om vad sm är bra önskas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag fick en hane för han slutade göra bebisar. Nu kan inte jag så himla mycket om möss. Men jag har försökt att läsa på.
Så jag skulle vilja få ris och ros på buren. Den är liten men lagligt och jag letar efter större åt honom.
Lägger upp en bild så får ni "gå loss" hur mycket ni vill. Det är så man lär sig.

Han har en grävgrop, pinnar att springa på i olika höjder, mat på två ställen, tre nr ha får färsk mat. tunnlar att springa i gjorda av toarullar. Gräs och mossa, lite stenar. Vatten i skål för tillfället, Vattenflaskan kommer imorgon. flera olika hus, en  "vävd trä skål eller vad jag ska säga, en kartong "gömd under mossa" och en kruka. Han bäddar med toapapper.

Annons:
Emelie-Le
2015-05-26 01:34
#1

puff ser att någa är aktva och vill göra om direkt om det inte är bra

Emelie-Le
2015-05-26 02:32
#2

puff.. Är lite orolig att de tär helt och skogen o beöer ändras

ariama
2015-05-26 07:45
#3

Var inte orolig, där trivs han! 😃

Alana82
2015-05-26 13:29
#4

Tycker det ser precis så rörigt ut som möss vill ha det :D

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Lamina
2015-05-26 16:34
#5

Dom flesta möss kan bara drömma om en så rolig bur. Du har verkligen gjort det fint åt honom. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Emelie-Le
2015-05-26 17:23
#6

och imorgon få han sin "riktiga bur" och en liten tjejkompis.  Jag fick ju honom för att han inte "gjorde sitt jobb", eller han gjord det ibland

 och inga bebisar, trotts olika honor. Och jag vill att han ska ha sällskap, för i avelburen sov han alltid tillsammans med någon osv

Annons:
Upp till toppen
Annons: