Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 593 ggr
Klarar_Hogberg
2015-08-13 19:34

(O,S)

Jag har två mushonor som behöver en ny ägare så snabbt som möjligt. Dem är jättesnälla och är nu ca. 4mån, men jag vill mycket hellre att de kommer till någon som kan möss än någon främling på ex. Blocket. Dem är mycket snälla och äventyrliga men jag känner att de kan få det bättre iom att jag har skilda föräldrar och kan inte alltid vara där. PM:a mig eller kommentera här ifall du är intresserad. :)

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Annons:
KMJPAH
2015-08-13 20:40
#1

vart finns mössen?:)

Klarar_Hogberg
2015-08-13 22:00
#2

Centrala Stockholm, Södermalm :)

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Alana82
2015-08-14 11:55
#3

Uppfödare? stam? bilder?

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Louise.alvin@gmail.com
2015-08-14 16:39
#4

Hej! Jag hjälper dig gärna med dina tjejer, har en hona på 5 mån här hemma som tyvärr blev ensam i helgen :( bor i Hägersten.. Mvh Louise

Klarar_Hogberg
2015-08-14 22:02
#5

#4 Det låter bra så länge du vet hur man introducerar dem för varandra, PM:a mig om du är vidare intresserad. :) Uppfödaren är en jättetrevlig tjej som finns i Uppsala, hon hade både erfarenhet och kunskap men man fick tyvärr ingen stamtavla då hon inte hade råd att lägga ut för kostnaden, men hon har funnits här på MIF. Honorna är iaf (mer) svensktypade möss som är chocolate broken (om jag kommer ihåg namnet rätt) och är båda jättefina enligt mig. Dem har varit väldigt friska hittills och har inte påvisat några ohälsor. Bilder kan jag försöka hitta sen om det önskas. :)

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Louise.alvin@gmail.com
2015-08-15 07:32
#6

Försökt PM:a dig, men ser ingen bekräftelse på att det skickats. Kom det fram?

Annons:
denaesboz
2015-08-16 19:54
#7

Hejsan!! Honan som jag kallade Liv är Tricolor och "Puppy" är choclate broken. ^.^

Upp till toppen
Annons: