Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 713 ggr
KMJPAH
9/11/15, 7:15 PM

Sökes: Broken

Jag och min sambo söker nu tillökning i familjen. Vi letar efter två eller tre stycken broken systrar. 🙂 Här hos oss kommer mössen att få bo i ett vitrinskåp (detolf från IKEA) som vi har lagt ner så att det har blivit ett jättestort akvarium. Där i kommer det att finnas allt de behöver för att må så bra som möjligt. Varje dag kommer de att bli upptagna ur buren för att få springa av sig på oss när vi gör olika vardags sysslor. Vi har två möss här hemma just nu, så vi är musvana. 

Vi bor i Borås så helst en uppfödare inom västragötaland 🙂

Mvh, Hannes och Andrea

Annons:
Minoth
9/11/15, 9:49 PM
#1

är det dig jag har haft kontakt med på mail? Jag ska iaf sätta ihop ett broken par nu till helgen. så det kommer födas ungar i gbg om några veckor :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

KMJPAH
9/12/15, 12:41 AM
#2

#1 Ja det stämmer! Vi fick inget svar på det sista vi skrev så vi förstod inte riktigt hur de blev eller så. Återkopplar du till oss på mail när de är mer aktuellt? Tänker på bilder och ifall vi kan komma och kolla på dem osv :)

Minoth
9/12/15, 10:12 AM
#3

#2 jaha jag som trodde att jag svarade ^^Jag har nämligen mailkontakt med flera personer samtidigt då jag har haft många som hört av sig senaste veckorna och frågat efter möss. Jag kommer lägga ut bilder när ungarna kommer :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Upp till toppen
Annons: