Annons:
Etikettfotografier
Läst 1416 ggr
Lamina
9/12/15, 3:59 PM

Grim Reaper och Grateful Dead

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Så heter dom, pojkarna som är påväg hem med mig nu. Och ingen kan vara lyckligare än jag, för jag har blivit musägare igen! Och världens underbaraste Ajanki har varit snäll nog att släppa iväg min drömmus till mig! Drömmusen är alltså den lilla rara goa Silver/Tan pojken som fick namnet Greatful Dead. Han är verkligen en helt fantastisk liten kille med världens härligaste temperament. Varje gång jag plockar upp honom lägger han sig bara i handen och njuter av att bli klappad och kliad. Jag föll som en fura för honom. Men även fast jag bestämt mig för bara en pojke kunde jag inte med tanken på att stackaren skulle bo ensam utan en chans att få visa hur snäll han kan vara. Så en bror fick det ju lov att bli. Brodern i fråga är en fantastiskt vacker Black/Tan vid namn Grim Reaper. Han är sin brors raka motsats. När Dead ligger i handen vill Grim hellre dra ut på äventyr. Han tycker att visst, människor är väl kul, men det finns säkert ännu roligare saker att göra och undersöka. Och dom tänker inte han missa! Så efter ett härligt besök hos Ajanki har jag med mig dessa pojkar gem. Och jag kunde inte varit mer nöjd! Tusen tack för dessa härliga pojkar, Ajanki! <3

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Lamina
9/12/15, 4:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Greatful Dead med sin bror Gudibrallan. (Dead sitter till höger om sin bror på båda bilderna.)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ariama
9/12/15, 4:22 PM
#2

Hahah, vilka namn!  😂 Men visst är dom fina! Och namnen är ju faktiskt fina dom med.

Grattis!!

Lamina
9/12/15, 4:29 PM
#3

Jag vet, dom passar helt perfekt tycker jag. Svart som döden och alldeles likblek. Ajanki var snäll nog att låta mig välja själv, jag fick t.o.m hjälpa till att hitta ett tema. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
9/12/15, 4:32 PM
#4

Glad över din ha-mus-igen-lycka!

Vet såväl hur det känns när man längtat efter något länge… Håller en tumme hårt att allt går bra denna gång och att du inte väljer ett så drastiskt slut ifall det blir problem igen, denna gång. Jag tror att det är bra att man räknar med att det blir lite problem. Så att man är beredd och kan vara stark nog att övervinna det. Problem är till för att lösas. Se det som en utmaning.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
9/12/15, 4:35 PM
#5

Jag kommer aldrig göra om det misstaget, det kan jag lugnt lova. Jag kommer dessutom bara ha dessa 2, så eventuella problem blir betydligt lättare att lösa.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ajanki
9/12/15, 4:44 PM
#6

Kändes underbart kul att ha dig här! Och självklart skulle du ha den musen du fastnade för när du var tvungen att ta ett så tungt beslut förra gången! Också helt rätt beslut du tog då fast det var tungt!

Håller tummarna att dessa två killar ska ge dig mycket glädje och kärlek ❤️

Annons:
Zamwyn
9/12/15, 6:06 PM
#7

Stort grattis till dina små pojkar! Deras personligheter du beskriver t.o.m. lyser igenom på bilderna.

Emouse
9/12/15, 9:57 PM
#8

Grattis Lamina!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Lamina
9/12/15, 10:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Tack för alla fina kommentarer. <3 Nu är vi äntligen hemma och pojkarna installerade i sin bur. Dom ville inte vara med på bild något mer idag. (Mest för att man inte skymtar mer än någon fot eller kanske en svans när dom springer runt och undersöker.) Men dom verkar nöjda iaf och har redan börjat inreda en låda åt sig.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

KickiG
9/15/15, 7:41 PM
#10

Grattis till de fina pojkarna, Lamina! De är ju så söta!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Lamina
9/15/15, 9:22 PM
#11

#10 Tack! <3

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
9/15/15, 9:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#12

Jag kommer bomba sönder denhär tråden med bilder på mina små pojkar! Normalt brukar jag vara dålig på att fota mina möss. Men nu när jag bara har 2 pysslar jag med dom nästan jämt. Och med mobilen ständigt nära blir det ju lätt att man tar en bild eller 2. Och ibland blir någon bra. :) Idag visade jag upp Dead för min ena kampfisk Tornado. Dom var faktiskt lite nyfikna på varandra. Eller tja, Tornado försökte övertyga Dead att han var störst och starkast och att om Dead inte lämnade hans revir så skulle han döden dö! Men iaf! Fick tyvärr inga bra bilder på det, men det bidde en ok bild. (Jag pysslar lika mycket med båda pojkar, ingen favorisering! Det är bara bra mycket lättare att fota Dead.)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ajanki
9/16/15, 5:26 PM
#13

Ingen blir gladare än jag om och när du kommer bomba denna tråd med bilder på killarna😃

Så fina dom är, ser ut som om dom trivs hos och med dig!!

Annons:
Alana82
9/17/15, 12:09 PM
#14

Älskar bildbombning på söta möss ❤️

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

ariama
9/17/15, 1:58 PM
#15

Kul att du har möss igen! Kul att träffa dig också! Och tack för skjutsen! (av mössen alltså, tågskjutsen, från Ajanki till sthlm) 😃

Lamina
9/19/15, 12:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Jag och Silas (katt) brukar ligga och titta på när pojkarna springer runt på kvällen. Idag har dom fått fläskfile, men torrfodret verkar gå hem bättre iaf. (Och ja, det är samma gurkbit, den har fått ligga kvar då den hållit sig fräsch. Den är slängd nu.)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
9/19/15, 12:25 AM
#17

#15 Tack. Som jag sa, för så härliga människor som dig gör jag gärna en tjänst. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ariama
9/19/15, 8:13 AM
#18

Gulle dig! 😘

Emouse
9/19/15, 12:05 PM
#19

Så fina! Vem gillar inte bildbombningar??😉

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Lamina
9/22/15, 1:52 AM
#20

Nystädad bur is the best!

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
ajanki
9/22/15, 7:23 AM
#21
ariama
9/22/15, 8:40 AM
#22

Fina! Verkligen! Trevlig bur också!! ❤️

Lamina
9/22/15, 9:12 AM
#23

#21 Ja, kan inte sluta titta på dom. <3 #22 Jo, fast helst skulle jag vilja ha en öppen bur. Men ja, föredrar mina små vid liv… :/

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
9/27/15, 12:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Tittut!

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
2/6/16, 5:36 PM
#25

hur ser killarna ut idag?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
2/12/16, 5:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#26

Well… Dead har utvecklats till en riktigt stilig pojke! Mattes stolthet. Är så glad att jag har honom. :) Grim däremot har det inte gått så bra för. Han vart såklart också en fin pojke. Men tyvärr hittade jag honom död i sin bur för en vecka sen. Saknar honom… :'(

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
2/12/16, 5:50 PM
#27

Hmm… Nu slank det med en bild på Thecla också. Vet inte hur jag får bort den…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
KickiG
2/12/16, 8:44 PM
#28

#27 Hantera och så kommer du till listan med bilderna och kan klicka på den som du vill ta bort. Om jag minns rätt…

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

KickiG
2/12/16, 8:47 PM
#29

Och verkligen tråkigt att höra om Grim! Beklagar! 🌺

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Lamina
2/13/16, 6:26 PM
#30

#28 Kanske går att göra på dator? Kan inte göra det på mobilen iaf. Skulle du kunna vara en ängel och kolla om du kan få bort den? :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
2/13/16, 6:38 PM
#31

Tog bort en bild. Blev nyfiken på henne, hon ser mysko ut.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
2/13/16, 7:57 PM
#32

Ja, lite mysko är hon allt. Tror jag ska starta en egen tråd om henne tror jag. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
2/14/16, 2:53 PM
#33

#32 ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: