Annons:
Etiketttävlingar
Läst 618 ggr
ajanki
9/29/15, 8:03 PM

Omröstning på månadens mus oktober!

Jag börjar väl då.. :)
Här är fina Tate, uppfödd hos mig & från min första kull jag födde upp. Otroligt rar & lite blyg herre. Bor tillsammans med sin bror Twisty & pappa Zero. :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det här är älskade Mio, hon är 5 månader gammal och älskar sallad mest av allt. Hon gillar också att vara fotomodell Skrattar Mio är en sprallig liten tjej som älskar att vara ute och springa, samtidigt som hon är lugn och myssugen när man har henne i handen. Världens bästa Mio min Mio helt enkelt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dethär är min älskade Elsa som bara är 1 månad Hjärta Världens busigaste som rymmer ur sin bur när hon har tråkigt och världens mysigaste att ba mysa medBlomma

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta är min lilla Apollo på 11 månader,  fick honom från ett omplaceringshem när han var 8 månader,  han var en mycket skygg mus när jag fick honom men ändå extremt nyfiken. Han är inte skygg längre men fortfarande lika nyfiken och älskar att vara med när man gör saker! Hjärta

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: