Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 971 ggr
Emouse
10/25/15, 6:55 PM

Några möss vill presenteras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu vill de nya mössen presentera sig i en egen tråd! Alla är från Zickan's och först ut är lilla Leonard! (Även kallad Leo) Han är den som jag fått mest kontakt med, oerhört mysig och lugn grabb! Lh blue broken

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
Emouse
10/25/15, 6:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Näste man är lilla Lamborghini (Även kallad Lambi) Super go och den här grabben har fått i benen! RY

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Emouse
10/25/15, 6:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Och näste man är urmysiga lilla Lewis! Dålig Lh (Dove?) Broken

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Emouse
10/25/15, 7:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Sedan lillflickan Leah, hur go och är extremt söt och mysig! Lh choklate broken

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Emouse
10/25/15, 7:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Sist men inte minst, lilla Lucy! Rar liten varelse, försiktig men mysig! Lh dove broken

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

ariama
10/26/15, 9:12 AM
#5

Leo är jättegullig! Grattis till dina nya möss!! Tyvärr kan jag inte öppna de andra länkarna.

Emouse
10/26/15, 10:06 AM
#6

Vet inte vad som hände med dom andra bilderna? Kan försöka ladda upp igen!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Zamwyn
10/26/15, 10:12 AM
#8

De har fel filformat, wdp är textdokument så det torde vara därför de inte syns. 

Ska bli roligt att se resten av ditt lilla gäng, alla långhår dessutom! ❤️ Eller är din lille guling kh, kanske?

Emouse
10/26/15, 12:53 PM
#9

#8 gulingen är kh och resten är lh, båda dove är dock dålig lh. De är inte korthår men de har endå kort päls för att vara lh. Men Leah och Leo har superfin päls!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Alwyn
10/26/15, 4:35 PM
#10

Leo vilken gullunge! Hur gammal?

Emouse
10/26/15, 5:41 PM
#11

#10 om jag inte vill minnas fel är han född 08/9 alltså inte gammal alls.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Skogshumblan
10/27/15, 8:41 AM
#12

Grattis till din kull. Hoppas du kan ordna rätt filformat så vi får se de små sötisarna.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Emouse
10/27/15, 8:50 AM
#13

Nej, nu måste jag ändra presentationerna av sötnosarna när det gått några dagar sen de flyttade hit! Antar att deras personligheter inte blommade ut ordentligt när allt var nytt.. Vilka myskorvar!! De bara hänger sig över kanten och försöker nå mig när jag står och pysslar med något annat. Men de små förstår ju inte att jag inte kan ta upp alla bebbar tillsammans när både honorna och hanarna vill gosa! Om man bortser från Lambi som hellre vill springa i håret.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
Emouse
10/30/15, 11:03 PM
#14

Buhu, dör sötdöden av dessa goingar… Leah har snott mitt hjärta, goare musa får man leta efter alltså! Sitter vackert i handen och väntar på vad jag har hittat på att göra idag. Att bli klappad är också mysigt! Ingen tvekan alls att hon kommer ingå i aveln här hemma! Och så söt är hon också, hon är i princip fläckfri på ena sidan (bortsett från rumpfläckarna och ansiktet) och fläckig på andra. "Dålig" broken enligt standarden men jag må säga att ett sådant gulligt utseende kan man knappast motstå iallafall oavsett vad standarden säger! Och långhåren utväcklas och blir bara vackrare! (Ni kan btw se henne i min profil här när hon var en liten pytte dock) Och Leo, gullungen! Otroligt söt att se på men vilket busfrö! Sitter fint i handen men på lekbordet, då jäklar anamma får man se på gläje rus! Han slickar och tvättar och slickar och tvättar mina händer när vi gosar. Bebisen! Pälsen kan man inte klaga på heller. Mysig grabb som säkerligen kommer ingå i aveln när hans tid är inne! Lamborghini lever verkligen upp till sitt namn, wrooom och så är han i håret ifrån handen. Och där sitter han och tittar på utsikten. Filosoferar en stund och sedan, wrooom och han är och leker med kompisarna i knät eller på bordet. Busen. Personligheter så det sprutar, att de kan vara så olika!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Grodan
10/31/15, 9:55 AM
#15

Jag ser gärna flera foton. De är himla fina dina möss. Har ju sett foton på några av de mössen som Zickan tog hem, vet inte exakt vilka du har.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Emouse
10/31/15, 10:30 AM
#16

#15 Blir sur på bilderna som tydligen är wpd men de fungerar överallt förutom i kommentarerna. Kunde inte göra bildspel i #0 heller! Dom är så söta, och mysiga framförallt. Blö. Kan testa på något annat vis.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Grodan
10/31/15, 5:07 PM
#17

hm… alltså för mig ser det mer ut som om du inte lagt upp dem… de ligger på c och det är din dator (ev mobiltelefon - vet ej)

men kan du spara dem som jpg eller png då? gå till någon online photo editor sida o kolla om du inte har eget bildprogram… eller ta nya foton o spara rätt från början… alt be zickan om foton i jpg om det är äldre som hon tagit


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
10/31/15, 6:00 PM
#18

Glöm #17

Jag fixar dina bilder. Det blir inte den kvalitén du önskar, men vi kan ändå se dina möss. ❤️

#2 Färg Silver


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Alwyn
10/31/15, 7:54 PM
#19

Ååååh så fina!

Emouse
10/31/15, 10:27 PM
#20

Tack grodis! Fulsöta på bilderna haha. Ska ta fram kameran så man får rediga bilder så ni ser hur de ser ut;)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
Zamwyn
11/1/15, 8:25 AM
#21

Nämen titta där är de ju, jättesöta alla. 😃Säkert ordentligt mkt större nu kan jag tänka, det går ju så himla fort när de är små.

ariama
11/1/15, 9:21 AM
#22

Sedär, där är dom! Störtsöta!!! ❤️

En liten detalj bara … ingen av dessa är "broken". De är "tecknade" i obestämd teckning (som inte har mer likhet med broken än med t.ex. dutch). Kan reggas som "joker" har jag för mig.

De flesta teckningar är ju bara "tecknade", eller "joker". För att få en standardiserad teckning krävs generationer av målmedveten avel på just den teckningen. 😃

Grodan
2/1/16, 8:46 PM
#23

Hur går det med ditt museri, Emouse?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: