Annons:
Etiketttävlingar
Läst 734 ggr
ajanki
10/27/15, 6:43 PM

Omröstning på månadens mus november 2015

Det här är SE-Ajanki´s GudibrallanHjärta

När han och hans ena bror var pyttesmå så trodde jag att dom var pew precis som sin ena syster. Några dagar senare skulle jag kolla till dom och döm till min förvåning när mina pew-bebisar hade en orange mage! (min avatar är från det tillfället)

Dom var silver/tan precis som sin fina Rapunzelpappa:)

Jag har hållt på mycket med denna kull, vet inte om det är därför dom är så lugna, kontaktsökande och goa, men det är dom! Och Brallan är nästan mest kontaktsökande av alla!

Brallan är nu 2 månader och 1 vecka ung:) hoppas jag får ha kvar honom länge, länge!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Här är min fina Narissa Hjärta Det var inte meningen att jag skulle få min fina tjej. Jag hade precis fått mina nya två tjejer, men bara efter 2 dagar visade de sig att hon hade fått en tumör, hon var väldigt ung. Jag hörde av mig till uppfödaren eftersom hon såklart tog de seriöst, hon ville gärna ha tillbaks henne för hennes eget bästa att hon kunde ta henne till vetrinären och få henne att må bättre i sitt hem där hon föddes, Så då fick jag min fina Narissa istället och hon är helt underbar! Hon och hennes syster är nu goda vänner med min andra lilla hona Hjärta 

Hon är helt underbar och mysig, väldigt snäll också! Hjärta

------------------------------------------------------------------------------------------

Det här är Sebramusen Brillan. Hon kommer från Österrike och har bott hos mig i 10 dagar nu. För mig är hon helt fantastisk, Brillan är lite blyg fortfarande men vägen hit har inte varit så lätt för henne. 

Först skulle hon ta sig till Sverige och fick sedan mellanlanda i Skåne i över en månad. Tillsammans med sin partner Linsen väntade hon i en zoobutik, eftersom ägaren till butiken glömde ta med sig dem upp till Stockholm på en mässa där jag skulle ha tagit emot dem. 

Nu är hon efter lång väntan och längtan här och två dagar efter ankomst valde de att para sig, jag tar det som ett tecken på att hon är nöjd med sitt nya hem Skrattar

------------------------------------------------------------------------------------------

Eldstorm. En helt otrolig hane som har klarat två intron i sitt liv och bor i en flock på 5 grabbar. Busig liten rackare som har tagit sina egna turer i hemmet och oroat matte i några timmar. Men han kommer alltid och klättrar upp i soffan efter matte slappnat av och satt sig framför datorn. Riktigt go grabb med stilig guldpyjamas. 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Annons:
Grodan
10/31/15, 10:25 AM
#1

Attans vad svårt. Så olika möss och så fina.

Jag gav dock min röst till Brillan. Tycker att de är så himla roligt att vi har möjlighet att få se mer av dessa randiga möss.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Alwyn
10/31/15, 4:34 PM
#2

Tack Grodan, ja de är härliga allihop!

ajanki
10/31/15, 7:41 PM
#3

Röstade också på Brillan❤️saknar mina sebror😭

Alwyn
10/31/15, 7:50 PM
#4

ajanki tack och jag förstår dig, de är så himla söta!Skaffa igen kanske?

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: