Annons:
Etiketterföreningutställningträff
Läst 608 ggr
Vattnadal
11/14/15, 12:34 PM

Intresse för föreningsarbete?

Finns det någon av SVEMUS medlemmar (eller nån som tänkte bli medlem nästa år) som känner ett engagemang för föreningen, kärlek till klubben och mössen som har tid och lust att engagera sig i klubben nästa år? 
Vi behöver folk till styrelse och sakposter främst. Det behövs folk med engagemang som vill ta på sig att arrangera träffar, kurser och ev utställningar, hålla klubben igång med glädje!

Hojta till oss i valberedningen, så vi vet om att du vill och kan!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
Emouse
11/14/15, 7:47 PM
#1

Satsar ju på 2016 men om jag skulle kunna vara så jättemycket till hjälp vet jag inte.. Inte praktiskt iallafall om ingen kan byta ut mina ben mot bildäck så jag kan ta mig någonstans. Hoppas ni hittar några engagerade som kan liva upp lite!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Alana82
11/16/15, 3:30 PM
#2

Samma för mig, bor helt åt fanders i det avseendet, annars hade jag nog kunnat engagera mig betydligt mer

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Grodan
11/16/15, 8:30 PM
#3

Träffar och kurser o möten tycker jag låter skoj. Det kan födas en massa engagemang och intresse om/när man träffas i lugn och ro och kan peppa varandra, lära känna varandra, ha lite kul. Anordnar gärna något sådant. Det kan vara hemma hos, behöver ju inte vara sååå stort…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: