Annons:
Etiketterom-sajteninfo
Läst 651 ggr
Grodan
2016-01-11 00:19

Månadens mus 2016?

Vill vi ha månadens mus under 2016?

Varför?

Varför inte?

Motivera gärna. 😃


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
2016-01-11 00:25
#1

Jag valde vill inte rösta, för jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till den månatliga tävlingen. Den innebär jobb. 3 jobb varje månad. Jobb 1 göra tävlingstråd. Jobb 2 göra omröstning. Jobb 3 göra vinnarartikel.

Samtidigt är det en så himla bra grej. Mus-ifokus var den sajt här på iFokus som började med månadens för snart 10 år sedan. <-- det var bara skryt o inget bra kanske. Det som är bra med månadens mus är att vi får lära känna musindivider, vi får visa upp våra små pälsklingar och visa världen att de är personliga härliga varelser.

Antal deltagande har minskat drastiskt. Är det något fel på reglerna?

Kanske är tävlingen för ofta?

Samtidigt har vi även andra tävlingar. Ska vi slå ihop dem istället?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
2016-01-11 08:24
#2

Jag röstade ja tycker det är ett bra sätt att få visa upp sin älskling på! Visa en fin bild och berätta lite om den :)

Visst det är lite jobb varje månad och det har minskat deltagare..så hoppas nu alla skriver hur ni vill ha det! Många nya, bra förslag :)

Nordanälvens
2016-01-11 11:03
#3

Jag röstade ja. Har inte deltagit i månadens mus, om jag minns rätt. Hade varit kul att vara med! Att få lära känna individer är kul, speciellt om det är en mus som är släkt med någon av sina egna.

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

lollynonna
2016-01-11 16:47
#4

Jag tror att antalet har minskat eftersom det är så ofta. Kanske om man skulle ha det varannan/ var tredje månad? Eller högtider som valentines day, påsk, midsommar, halloween, jul, nyår osv. Semmeldagen?🤪

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Tess21
2016-01-11 19:02
#5

jag röstade ja :) men jag blev medlem i slutet på december så inte varit med länge alls men tycker det skulle va skoj att de andras möss c:

👻🌛

MissanTissan
2016-01-12 11:14
#6

Jag röstar ja! Alltid kul att peppas till att fota  mer. :)

Kan självklart hjälpa till att hålla tävlingarna om du behöver hjälp Grodan ;)

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Alana82
2016-01-14 15:09
#7

Jag älskar att se bidragen och gillar att rösta, är sämre på att fota mina egna och skriva deras historia samt delta i tävlingen.

Vill absolut ha kvar den men om det är mycket jobb så kanske det skulle gå att förenkla den på något vis, gillar fredagskluringar massor också ;)

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Grodan
2016-01-18 16:24
#8

#4 Jo, men varje månad kan det ju vara en högtid. Dock har vi aktas oss för att ha tema, då det ju gör att det blir ännu svårare.

,

Nä, jag tror folk har skräck i att ta foton och visa upp.

Och därför säger jag: GLÖM snygghetsfotokraven på dig själv!!!

Det handlar inte om snyggast och mest perfekt tagna foto utan om musens charm, hur du fångat musens personlighet och din berättelse. Berättelsen är oftast det viktigaste!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: