Annons:
Etikettfotografier
Läst 705 ggr
Grodan
2016-01-17 19:17

GLÖM dina krav på fina bilder!

Du vill inte lägga upp bilder på dina möss för att bilderna inte är så snygga som alla de andra här på sajten. Glöm det.

Visa upp dina möss genom att ta foton. Strunta i om det är superbra foton. Det är bara i tävlingarna som bedömning av dem sker. I denna fotografiålder är det ju så himla skoj att få se möss i alla dess former. Till vardags behöver det inte vara så himla avancerat.

Det blir ju lätt så att med de där kraven så kommer du att skjuta upp fotograferingen för att ofta strunta i den helt. Så bara ta fram kameran och ta några snabba. Vardagsfoton är ändå mest naturligt.

❤️

Och vi iakttagare behöver inte anmärka på vanliga vardagsfotografier. Vi kan väl se charmen i dem som inte är utförda av fotoproffs?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
KickiG
2016-01-17 21:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Får se om detta lyckas via mobilen. Gamlingen Gudrun gör som hon brukar, kollar om något gott vankas. ☺ Jag erkänner att jag är en sådan som inte lägger upp bilder för att jag inte tycker de är bra nog. Ska göra bättring, för jag tycker ju mina möss är de finaste som finns. Bara lite partisk är jag. 😀

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

LisaR
2016-01-17 21:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vardagsfoton på mössen tar jag nästan varje dag med mobilen, men oftast lägger jag bara upp de jag tagit med systemkameran. Men nu kommer ett helt vanligt foto på några gosnosar när de avnjuter kvällsmaten!

Yrrblossets Sällskapsmöss

~  http://yrrblossets.weebly.com/

isabella93
2016-01-17 21:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tar mobilbilder nästan varje dag, men lägger sällan upp dem:

Sanjolina
2016-01-17 21:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#4

Jag tar alltid bilder med min mobil, äger ingen direkt kamera för tillfället:) 

Hur gör ni för att få alla fina bilder? Vänjer ni mössen på något sätt för att de ska bli skarpa, tydliga bilder? 

Här är lite bilder på mina småttingar. Blivit helt  betagen av möss, vill skaffa fler så småningom! :)

Zamwyn
2016-01-18 10:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

MK's Jacketmus är min älskling, men jag får aldrig någon riktigt bra bild på honom. Han är sig aldrig lik på dem, eller hur jag nu ska förklara. Men söt är han förstås ändå.

Grodan
2016-01-18 16:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

jag tog ett spännande kort igår…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
2016-01-18 16:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Lite ljusare så ser man lite mer i a f


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

KickiG
2016-02-07 13:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Igår flyttade svarta Svea in med Dagny (shs be), Doris (sh be) och Hedvig (shs pei). Efter lite tjafs i början så har det gått bra. Dagny var lite elak som jag hade förväntat mig, så hon fick sitta ensam en liten stund medan de andra bekantade sig.

Hedvig är en som skriker mord i högan sky för säkerhets skull, men hon lugnade ner sig fort och var den första att bli kompis med Svea.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

KickiG
2016-02-07 13:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Idag har gänget flyttat in i den riktiga buren som var nyskrubbad och inredd med idel nya saker utan doft av andra möss. Natten har de tillbringat i en mindre bur, också den renskrubbad innan jag lade ihop dem där.

Försiktiga Hedvig tyckte att klätterställningen var lite skrämmande. Men en stund senare var hon uppe och klättrade runt.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Upp till toppen
Annons: