Annons:
Etiketterom-sajteninfo
Läst 1173 ggr
Grodan
2016-02-20 14:52

Jag vill ha pengar till sajten!

Det känns hemskt att skriva, men det vill jag.

Jag vill ha pengar så att jag kan köpa fina priser till tävlingar samt även frimärken och emballage (kuvert).

Hur ska jag göra?

Jag har inget mer att auktionera eller sälja. Jag kan inte åka på mässor och sälja saker för jag får det inte att gå ihop ekonomiskt eller tidsmässigt.

Alternativet att köpa något billigt och sälja med förtjänst har tidigare fungerat väl. Inga pengar i min ficka men väl i mus-ifokus. Det behöver då vara något som är lättsålt och inte ligger här så att varken jag får tillbaka de pengar jag lagt ut eller mus-ifokus får förtjänsten…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
VildaVittra
2016-02-20 14:57
#1

Varför kontaktar du inte företag och frågar om de vill sponsra med priser?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

lollynonna
2016-02-20 14:58
#2

Jag tycker också att du borde kontakta någon och bli sponsrad! De flesta företag går gärna med på det faktiskt.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Tjeja
2016-02-20 15:01
#3

Man kanske kan "donera" priser till tävlingar?

De som kan tänka sig donera något pris kan ju skriva PM till dig om det så får ni göra upp hur ni löser det. Typ antingen så tar givaren på sig att skicka priset till vinnaren eller så kommer ni överrens om att det skall skickas till dig först eller hur man nu vill göra. Det går ju att lösa på många olika sätt. Vill man köpa något fint från någon webbbutik att bidra med till tävlingen kan man ju även välja annan mottagare än den som betalar. Dvs givaren betalar men försändelsen går till dig eller direkt tillvinnaren.

Ytterligare förslag är ju att prata med olika butiker och fråga om sponsorbidrag till tävlingar på sidan? Den djurbutik som ger bidraget får stå som "formell värd" för tävlingen eller något sådant. 😃

Och det ena bidraget behöver ju inte utesluta det andra heller!  🙂

Jag skulle så här direkt kunna bjuda på 1 månads Insider på sidan till en vinnare till exempel!

På så vis behöver man ju inte skicka pengar o s v utan kan bidra direkt med priser.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Lojs
2016-02-20 15:06
#4

Går det inte annars att kontakta företag och fråga om de vill göra reklam på sajten mot ersättning?

Annars är ju sponsring en jättebra idé som andra skrivit, det brukar finnas många företag som är positiva till det, särskilt nu i början av året när de inte hunnit göra slut på sin sponsringsbudget.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Grodan
2016-02-20 15:09
#5

#1 Jag har kontaktat några få, som haft saker som jag ansett vara lätta att skicka, men visst jag har på senare tid varit lite dålig på det.

Nu skulle jag nog vilja ha lite tips på bra företag att kontakta också och få förslag på vilka saker som kan anses vara lämpliga att "tigga till sig"…

#2 Jag har bara försökt med medlemmar på sajten. Samt haft auktioner för att få in till frimärken o emballage.

#3 Ja, jag försöker absolut se till att vinster inte skickas flera gånger. Det är bara onödigt. Så när någon medlem vill sponsra med något (egensydda mushängmattor el dyl) så ber jag dem alltid att behålla sakerna och sedan skicka till vinnarna. Frågor först om det är ok förstås. 😃


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

VildaVittra
2016-02-20 15:14
#6

#5 Enklast är att be om presentkort, de kostar inte mycket att skicka, många har ju även digitala sådana.  Med en sådan här sajt skulle jag spamma ställen som PWSS osv med webbshoppar.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
lollynonna
2016-02-20 15:14
#7

Vetzoo har sponsrat djurannonser. iFokus ett flertal ggr och de säger att de gärna vill sponsra igen! Du kan fråga dem :)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Grodan
2016-02-20 15:21
#8

#6 Jaaaaaaaaaaaaaa!!! We vad bra! Tack!❤️

Att jag glömt PRESILÄNTKORT… (felstavat m flit)

#7 Tack!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2016-02-20 16:55
#9

Mailat några nu.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: