Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1241 ggr
Grodan
2016-03-06 17:24

Vilka har möss till salu, mars 2016?

Snabbtråd för att hitta möss till salu. Har ni annons, så länka gärna. Vill ni att tråden skall bli nålad så klicka bra inlägg. 20 + klickningar o den blir nålad.

Förra månadens tråd: feb2016


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Tsunamis
2016-03-11 11:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Jag säljer 2 nude (fuzzy) hanar, har för lite tid för små sidoprojekt i aveln helt enkelt. 

100/st, vuxna hanen är 5 månader och lille är 7 veckor (senaste bilderna är gruppbilden). Svartögda, vuxna är mörk och lilla är ljus. Kan säljas ihop men på egen risk då mushanar gärna bor själva.

Finns i Göteborg.

MvH  Tsunamis

Grodan
2016-03-15 23:22
#2

putt


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Alana82
2016-03-16 15:37
#3

Har flera kullar på jäsning och kanske en dam och en herre ur en annan kull till salu, damen är en vanlig lite Agouti tjej med långhårsgener och herren är Argente Creme Långhår, båda väldigt söta men lite för spattiga för att gå vidare i min avel, i deras stam är det Vattnadals och Björndalens

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

PennyIIXC
2016-03-26 17:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hej! Jag är uppfödare av råttor men köpte möss just för sällskapsmöss men en var dräktig. Dom har fått samma mat som mina dräktiga/diande råttor och verkar pigga och glada. :) Jag vill såklart inte de ska bli ormmat utan komma till någon som tänker sig dem som sällskap. Jag ska till en uppfödare av möss i början av nästa vecka(efter påskhelgenkr, som ska dubbelkolla könen åt mig, därefter kan de få flytta till nya hem. :) Nu kan jag färgen på "råttspråk", och de finns Agouti med bläs, agouti, beige och beige med bläs. :) Fler bilder kan skickas. Båda könen finns.

PennyIIXC
2016-03-26 17:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Så söt 🙈

Minoth
2016-03-26 19:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#6

kommer ha två nakenskrutt honor (fuzzy) till salu om typ 5 veckor. Och en kull med blå splash och vanlig blå är född. Sen föds det snart en till kull med splash av olika slag :) Både extreme siamese splash och vanlig samt blå burmese splash.

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Annons:
MissanTissan
2016-03-27 23:39
#7

Jag har kvar en hel del jourmöss, som just nu bor hos mina föräldrar.

Burar går att köpa med för en billig peng. :)

Syskonen:

Pluto, albino hane. Reserverad av sig, har inte bitits men puttar bort händer snabbt och springer iväg. Ger man honom tid så kommer han fram.

Saturnus, Albino (PEW) hane. Väldigt matglad, men som sin bror behöver han tid.

Mars, albino (PEW) hane. Otroligt aktiv och nyfiken men människor är väldigt läskiga fortfarande.

Neptunus, (PEW) hane. Lite svårflörtad, denna grabb behöver komma till en lugn människa som inte stressar alls.

Venus Albino (PEW) hona. Vill flytta med sina två systrar. Blyg men kommer nog inte vara allt för svår.

Merkurius, Albino (PEW) hona.
Vill flytta med sina två systrar.
Lite mer tillbakadragen en Venus men inte såvärst.

Tellus, albino (PEW) hona.
Vill flytta med sina två systrar.
Denna tjej behöver likaså bröderna, mycket mer tid. Men det sker mycket dag för dag.

Andra möss relaterade på något sätt men vet inte hur:

Daisy, Brun (Agouti) hona.
Vill flytta med sina tre kompisar.
Snäll, men kan bitas om hon blir stressad. Behöver tid.

Lotus, brun (Agouti) hona.
Vill flytta med sina tre kompisar.
Väldigt lugn, snäll och tillgiven.

Viola, albino (PEW) hona,
Vill flytta med sina tre kompisar.
Tillbakadragen. Behöver tid. Men inte så värst farligt, hon kommer fram när dom andra är framme och luktar.

Iris, albino (PEW) hona.
Vill flytta med sina tre kompisar.
Tillbakadragen men kommer ändå fram och luktar. Vill inte helst bli upplockad utan kliver hellre upp själv i handen.

Detta är en ärlig annons, då jag inte vill att dom flyttar och får komma tillbaka då dom var för svåra. Dom behöver verkligen ett hem som är djurvana och beredda att jobba med dom. Annars får dom stanna här.

*ABSOLUT AVELSFÖRBUD INGA UNDANTAG* 

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Zabbio
2016-04-04 17:01
#8

Kan ni inte skriva  var ni finns? Län och stad? :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: