Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 680 ggr
Lilithium
2016-03-17 21:15

(K) Möss av båda kön är av intresse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag söker efter lite möss i sällskapssyfte, gärna 2-4 honor och kanske två hanar.
Honorna kommer få bo i ett 150l akvarium och hanarna i totalt fyra samla lådor som går att dela av ifall de inte skulle klara av att leva tillsammans.

Jag finns i Karlstad men kommer runt påsk vara i Eskilstuna så däromkring kan jag hämta och senare emot våren ska jag även ner mot Göteborg.

Jag söker främst texel/långhår men är öppen för förslag :)


Annons:
Grodan
2016-03-17 22:23
#1

Vilket härligt akvarium. ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lilithium
2016-03-17 22:32
#2

Tack, ska bara fixa ett nätat lock till det med 😛


Nordanälvens
2016-03-17 22:58
#3

Kommer eventuellt ha ungar till salu om ca 5-6 veckor. Mor är ry korthår och far är ry korthår satin. Har dock väntelista på honor så det blir nog bara hanar till salu ur den kullen. Jag å mössen finns i Göteborg ❤️

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Lilithium
2016-03-17 23:01
#4

#3 Ett par hanar hade ju inte varit helt fel 🙂


Nordanälvens
2016-03-17 23:06
#5

#4 Kan slänga in en uppdatering här när ungarna föds, om du vill? Mamma mus beräknas föda runt 22e, så är några dagar kvar.

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Lilithium
2016-03-17 23:30
#6

#5 Det får du gärna göra :)


Annons:
Nordanälvens
2016-04-07 17:56
#7

Parningen verkar inte ha tagit sig. Hanen går ihop med honan än och hon har inte förändrats nämnvärt, men är det intressant så har jag fyra andra kullar på g. Där förväntas ungar födas runt nästa vecka/veckan efter det. I de kullarna förväntas hereford i choklad och cinnamon bland annat. Maila gärna till nordmuslingar@outlook.com så kan vi prata mer, om du fortfarande är intresserad :)

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Upp till toppen
Annons: