Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 684 ggr
HunterLily
3/25/16, 7:23 PM

K sällskaps möss

Nu har jag efter års-längtan bestämt mig och få tillåtelse av mina föräldrar att skaffa möss. Jag är såklart super lycklig och vill skaffa till mig två fina damer med bra temperament som söker ett varaktigt hem hos en intresserad tonåring. 

Lite info om hur livet är hos mig och vad som bjuds. Ett väl-ventilerat terrarie med berikande inredning och jag ska försöka mig på egen foderblandning, men också såklart intag med färsk foder och andra intressanta små maträtter jag kan koka ihop. Jag är intresserad av tricks så inspiration av tricks och lättare aggility väntar om detta intresserar tjejerna. Vid problem så har jag tillgång för skjuts och pengar till veterinär och såklart vänder jag mig hit för er hjälp. 

Jag bor i Lidköping, en stad vid vänern alltså centralt i Sverige. Runt i mina trakter söker jag nu mina små filurer och nu i helgen åker jag upp till göteborg till hästtävlingarna ifall det finns något att plocka upp, Annars har jag tid att vänta då jag söker individer med bra backgrund och bra hälsa/temperament. Jag ska också upp till stockholm 23/4.

Och mer önskningar om mössen, dock är jag öppen för ALLA förslag. En gång gick jag in i en affär och råkade se förbi smådjurs avdelningen, där fanns en beige fox mus som fångade min hjärta. Dock var detta inte rätt ur annan synpunkt utan jag lämnade affären med musen endast i mitt hjärta. Om någon sitter med en ung beige fox hona/honor så är detta drömmen. Annars så är jag väldigt oppenminded för det är insidan som räknas😉

Kaninhoppning

Annons:
Grodan
3/25/16, 9:21 PM
#1

Jättetrevlig annons. Jag önskar dig all lycka i ditt sökande. ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: