Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 791 ggr
tashiie
3/30/16, 2:41 AM

Tumör?

Hej! För ca 2 dagar sen upptäckte jag att min mus hade en jätte stor knöl vid rumpan. Jag ringde veterinären och dom trodde att det var en tumör. Jag kollade om avföring fungerade dom det ska och det gjorde det. Hon verkar inte ha ont och är lika sprallig som vanligt. Men nu såg jag att det har kommit en stor röd böld, som blöder.. Nu är jag lite orolig om vad det kan vara.. Är det en tumör eller något annat? Hur ska jag lösa det här? :( Jag tänkte fixa nytt i hennes bur så det inte blir någon infektion iallafall.. Tack för all hjälp någon kan ge!

Annons:
tashiie
3/30/16, 3:26 AM
#1
tashiie
3/30/16, 3:26 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
tashiie
3/30/16, 3:27 AM
#3

Inte lätt att du bilder på en mys som aldrig vill va still.. Men hoppas ni ser lite iallafall

tashiie
3/30/16, 3:30 AM
#4
Bill&Bull
3/30/16, 5:30 AM
#5

Det bästa är nog att ta henne till en veterinär så dom får ta en titt på det

||My Love For Animals Is Immortal||

Alana82
3/30/16, 10:49 AM
#6

Är det tumör, vilket det med 98% säkerhet är så är det inte mycket veterinären kan göra är jag rädd, om man kan och vill så går det nog att operera men det är nog inte så vanligt med tanke på kostnaden och risken som det innebär.

Håll ett vakande öga på henne och var beredd på att ta bort henne om det blir för jobbigt för hon

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Annons:
Upp till toppen
Annons: