Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1286 ggr
KickiG
2016-04-04 11:48

Vilka har möss till salu, april 2016?

Snabbtråd för att hitta möss till salu.

Har ni annons, så länka gärna.

Vill ni att tråden skall bli nålad så klicka bra inlägg. 20 + klickningar o den blir nålad.

Ange vart ni bor! (Ort och län gärna!)

Förra månadens tråd: mars2016

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Annons:
MissanTissan
2016-04-04 20:03
#1

Jag har kvar en hel del jourmöss, som just nu bor hos mina föräldrar.  (Finns i STOCKHOLM, BOTKYRKA)

Burar går att köpa med för en billig peng. :)

Syskonen:

Pluto, albino hane. Reserverad av sig, har inte bitits men puttar bort händer snabbt och springer iväg. Ger man honom tid så kommer han fram.

Saturnus, Albino (PEW) hane. Väldigt matglad, men som sin bror behöver han tid.

Mars, albino (PEW) hane. Otroligt aktiv och nyfiken men människor är väldigt läskiga fortfarande.

Neptunus, (PEW) hane. Lite svårflörtad, denna grabb behöver komma till en lugn människa som inte stressar alls.

Venus Albino (PEW) hona. Vill flytta med sina två systrar. Blyg men kommer nog inte vara allt för svår.

Merkurius, Albino (PEW) hona.
Vill flytta med sina två systrar.
Lite mer tillbakadragen en Venus men inte såvärst.

Tellus, albino (PEW) hona.
Vill flytta med sina två systrar.
Denna tjej behöver likaså bröderna, mycket mer tid. Men det sker mycket dag för dag.

Andra möss relaterade på något sätt men vet inte hur:

Daisy, Brun (Agouti) hona.
Vill flytta med sina tre kompisar.
Snäll, men kan bitas om hon blir stressad. Behöver tid.

Lotus, brun (Agouti) hona.
Vill flytta med sina tre kompisar.
Väldigt lugn, snäll och tillgiven.

Viola, albino (PEW) hona,
Vill flytta med sina tre kompisar.
Tillbakadragen. Behöver tid. Men inte så värst farligt, hon kommer fram när dom andra är framme och luktar.

Iris, albino (PEW) hona.
Vill flytta med sina tre kompisar.
Tillbakadragen men kommer ändå fram och luktar. Vill inte helst bli upplockad utan kliver hellre upp själv i handen.

Detta är en ärlig annons, då jag inte vill att dom flyttar och får komma tillbaka då dom var för svåra. Dom behöver verkligen ett hem som är djurvana och beredda att jobba med dom. Annars får dom stanna här.

*ABSOLUT AVELSFÖRBUD INGA UNDANTAG* 

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

ClaraDuVet
2016-04-08 10:34
#2

Har fyra vita (rödögda) hanar till salu i NYKÖPING. ca 20 veckor gamla. 70kr st. Ingen stamtavla finns, de är väldigt tama och mysiga!

Alana82
2016-04-08 20:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Har 5 stycken muslingar som precis har öppnat ögonen idag den 8:e april, så de kommer kunna flytta hemifrån i slutet av månaden, har ännu ingen koll på vilka som är hanar/honor men kan kika vid förfrågan.

Har även en kull på 8 stycken som är flyttklar om cirka en vecka från idag så runt den 16-17 ungefär. I den kullen är det 3 hanar (Agouti/Rödögd vit/Rödogd vit satin) och 2 honor (Rödögd vit/Falsk silver agouti?) som jag kan tänka mig att sälja till goda hem.

De säljs med stamtavla och kostar 150kr styck, honor säljs endast ensamma om det redan finns musdamer i det nya hemmet.

Jag finns i Älvsbyn/Norrbotten (långt uppe i landet)

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Tsunamis
2016-04-18 10:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#4

Tsunamis har ett par honor som letar nytt hem. Säljes handtama och med stamtavla registrerade i SVEMUS  150kr/st. 

Finns i Göteborg men har ev transportmöjligheter till Lund/Malmö i maj.

MvH  Tsunamis

emsk
2016-04-20 09:54
#5

Alana82, jag är intresserad av en kille! Är ny i dethär forumet och ser inte om man kan skicka personligt meddelande på något sätt… Maila gärna mig på emmaskog@yahoo.se

[vronkylou]
2016-04-20 10:35
#6

:)

Annons:
Alana82
2016-04-20 19:30
#7

#5 brukar bara vara att klicka på namnet så slänger iväg ett meddelande till dig nu

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Grodan
2016-04-23 16:34
#8

Jag funderar på att släppa några möss, men mycket beror på vem som är intresserad.

Jag har äldre honor som är lite rassliga och energiska men väldigt snälla, sen har jag yngre hanar ur mina 2 senaste kullar.

Finns i Bettna (mellan Flen, Katrineholm och Nyköping) - men kan ev skicka eller möta upp…

Morakullan´s musuppfödning - registrerad i SVEMUS sedan 1991


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Epicrates
2016-04-23 20:54
#9

Har 2 kullar med nataler (natalmöss/natalpälsråttor) här hemma nu, de är dock inte redo att flytta förrän i slutet av maj. Färgerna syns inte riktigt än men det lär bli cinnamon pied, cinnamon spot, agouti pied, agouti spot och platinum. Priset är 100kr st och de finns i Stockholm men kan ev tas ner till Malmö. välkommen att lämna intresse här via PM eller gå in på sidan Nesco's smådjursuppfödning (jag kan tyvärr inte länka via min mobil) på facebook och följ ungarnas utveckling.

Nordanälvens
2016-04-23 21:23
#10

Hos mig finns det två agoutitjejer (korthår, engelsk typ) som söker nytt hem pga återbud. De är födda 29/2 och kan flytta närsom. Finns i Göteborg och säljes med stamtavla för 150:-/st dock inte reggade.

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

MissanTissan
2016-05-31 12:48
#11

Neptunus, Daisy, Viola, Lotus och Iris har hittat hem. Men resten söker fortfarande.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Grodan
2016-06-03 00:00
#12

Låser denna å hänvisar till nästa månadstråd


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: