Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 524 ggr
[SarahOhrn]
2016-06-05 23:29

Skaffa möss

Hej! Det va lääääänge sen jag va aktiv här, sen mina sista möss dog har det legat på is. Nu vill mina bonusdöttrar skaffa hamster men jag har övertalat dem att skaffa möss i stället. Dels gillar jag möss mer (bits inte lika mycket) och jag kan mer om möss trots allt. Men nu är det så att mina burar/terrarium försvunnit med mitt ex sen några år och dom måste skaffa allt nytt. Var hittar man hyfsat billiga terrarium alt dunaburar? Köpte mina på hornbach men det finns inte här och dom kan inte lägga jättestora pengar men dom vill ha 3-4 honor så vad är minsta storlek som krävs då? Och någon som har honor till salu i hyfsad närhet till Gävle inom kort?? :)

Annons:
Lamina
2016-06-06 00:34
#1

Kan tipsa om zooplus.com eller .dk. Det brukar vara billigt där. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lilithium
2016-06-06 00:50
#2

Kan ju annars göra som jag och eftersöka akvarium/terrarium i köp och sälj grupper på facebook :)


[SarahOhrn]
2016-06-06 05:24
#3

Ja letat akvarium o terrarium men dåligt i mina köp och sälj :/ Ska kika på zooplus

Alwyn
2016-06-06 08:02
#4

I Gävle har du ju Vattnadals uppfödning. Satsa inte på minsta lagliga bur, det är både finare och roligare med ett lite större akvarium/terrarium. Lägg ut en annons om du har fb, det finns annansgrupper för alla städer.

[SarahOhrn]
2016-06-06 16:19
#5

Jo jag känner Elin och ska höra med henne men tänkte om de fanns fler alternativ :) Har lagt ut sökes förut på fb men inget napp. Hittade dock nya på pwss eller vad den heter, hade glömt den sidan! Jo tänkte ta aningen större men dom ska ha plats för den också :) Men minns inte vad minsta lagliga är?

Upp till toppen
Annons: