Annons:
Etiketterföreningutställningträff
Läst 905 ggr
Vattnadal
8/4/16, 3:16 PM

Liten musträff

Jag blir hemma från svärföräldrarnas middag på lördag pga hosta och för mycket arbete. Har lovat en musköpare och vän att komma förbi. Tänkte att jag ju kunde göra en liten träff av det, när vi ändå är på gång.
Vi träffas på Odlingen 105, 82020 Ljusne på lördag (den 6:e alltså) på eftermiddagen. Vi kan kika på alla våra djur (14 hundar, 7 får med 9 lamm, höns, kaniner och katter ute, skäggagamer, fiskar, snäckor, degus, kackerlackor förutom mössen inne. Sen kan vi så klart pyssla med mössen, gå genom burarna, med vuxna och ungar. Vidare kan vi fika, är det fint väder kan vi starta en eld i hundarnas rasthägn och grilla lite.
Är du intresserad att vara med, hojta! Odlingen ligger 2,5 km in på grusvägar, 15 km från Ljusne (där jag kan hämta upp folk för en bensinpeng, X-tåget går dit), 3 mil från Söderhamn och 6 mil från Gävle.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
Alwyn
8/4/16, 9:41 PM
#1

Åh vad kul, hoppas någon med vill komma :)

Grodan
8/5/16, 7:23 PM
#2

Jag behöver mer framförhållning, sen vill jag nog samköra med littlem eller nåt…

Hoppas framöver på hundkurs-musträff el nåt…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Alwyn
8/7/16, 1:32 PM
#3

Det blev jag och sambon bara denna gången. Hoppas vi kan få till fler träffar. Vi åkte hem himla lyckliga och nöjda! Tillskotten presenteras snart *ler*

Upp till toppen
Annons: