Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 911 ggr
ajanki
2017-09-02 09:38

Musungar till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Som kanske dom flesta vet så har jag haft en oplanerad babyboom på 39 ungar…..

Dom är jättesnälla och goa! Otroligt sociala och framåt, tror att dom kan bli  riktigt bra sällskapsmöss och även användas till avel om man inte är rädd för tätavlat.

Pappa till alla är en burmese shorthair, E. Yrrblossets Humle blue burmese sh (en fantastiskt vacker, lugn & snäll hane. Han är nu 1 år 4 månader och 10 dagar) U. Black Beauty black  aby longhair satin (en lugn & go tjej som är född i Tyskland, så jag vet inte mer om hennes stam tyvärr. Hon är nu 1 år 5 månader och 23 dagar)

Mammorna är SE-Vattnadal's Önskebusan argente creme longhair, SE-Ajanki´s Unstoppable black shorthair och SE-Ajanki´s Valkyria silver agouti longhair.

Det finns både honor och hanar till salu i shorthair och longhair i färgerna siames, burmese, silver agouti, pew och sepia.

Dom är registrerade i Svemus och kostar 100 kr styck (brukar ta 150 men eftersom dessa kullar inte är planerade så sänker jag med 50 kr)

Det ingår en 6 månadersrabatt som innebär att om en/flera möss dör inom 6 månader så får ni en mus till utan kostnad.

Kontakta mig här på iFokus eller på mail: anetteajanki@gmail.com

Annons:
Grodan
2017-09-02 09:55
#1

❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ariama
2017-09-02 10:20
#2

Dom ser jättefina ut och verkar trevliga! ❤️

[Chicrest]
2017-09-02 16:47
#3

Finns var? 😊

ajanki
2017-09-02 17:26
#4

#1 ❤️

#2 Tack! ❤️

#3 Jag bor mellan Töreboda Och Mariestad i Västergötlands län.

Upp till toppen
Annons: