Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 681 ggr
Elvy2015
10/3/17, 11:03 AM

Söker mus/möss

Då min herre börjar bli gammal så vill jag vara ute i god tid för att finna nya möss/mus. Jag har inte riktigt bestämt om jag vill ha en ny hane eller en liten flock honor. Färg har jag inte heller bestämt, är ju så glad för många färger och teckningar. Men kan skriva upp favoritfärger och teckningar så får vi se vart det leder. Dock är ju hälsa och temperament det allra viktigaste. Jag älskar möss som är mjuka och trygga i temp men ändå väldigt nyfikna. Svårt att förklara vad jag menar, men möss som gärna sitter i handen och tassdarrar och gillar mys, men som sen gärna springer på armen och utforskar och är nyfiken.

Färger- Blue, RY, fawn, red, silver, lilac, dove och black.
Sen älskar jag alla varianter av skuggade med riktigt snygga mörka pointer
Teckningar- Broken, even, rumpwhite, banded, tricolor, hereford, dutch och tan. För att inte tala om hur snyggt det hade vart med blue tan 😍
Satin är ett stort plus om det är i en färgvariant så att satinen verkligen lyser upp färgen. Väldigt svag för RY satin, skuggade satiner och silver satin.
Jag föredrar korthår och släta
Gärna engelsktypat eller korsat

Kom gärna med tips och råd om ni vet vart jag kan vända mig för att finna mysmöss/mus ❤️

Annons:
Grodan
10/3/17, 7:12 PM
#1

Glad att du vill fortsätta ha möss.

Jag har två mushanar till salu. Här kan du läsa om dem http://mus.ifokus.se/discussions/598c6157ce12c4037100103d-morakullor-till-salu


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Elvy2015
10/3/17, 9:38 PM
#2

Jag ska klura lite och se om jag hittar transport. Jösses gick ju fortare än vad jag hade tänkt med att hitta mus om nu en eller bägge dina pojkar nu flyttar hem till mig.

Elvy2015
10/4/17, 8:26 PM
#3

Tråden kan stängas. Hittade 2 pojkar. Hade inte en tanke på att min väninna som bara bor nån mil bort hade musisar på 8 veckor i lilac, så idag flyttade två pojkar hem till mig. En Lilac tan och en augoti med vit pannfläck. Bilder kommer i morgon när dom har bott in sig lite

Blir säkert någon annan gång Grodan som en musis från dig flyttar hit ❤️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: