Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1031 ggr
ajanki
2017-11-01 09:19

Omröstning Hösttävlingen 2017

Nu är det om röstning på våran Höstfototävling!

Titta noga på alla bilder och välj din favorit❤️

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

5.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

6.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

7.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annons:
ajanki
2017-11-01 09:32
#1

Nu har jag röstat! Det var svårt denna gång, så många fina bidrag!❤️

Grodan
2017-11-01 12:07
#2

Oxå röstat. Trots många fina underbara bidrag, hade jag inga problem att hitta en favorit.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ariama
2017-11-02 08:04
#3

Röstat! Lite svårt var det allt. Och inte vet jag om jag röstat på bästa fotot. Det beror ju på vad jag tittar efter i första hand.  Bara gulligast foto, eller vackraste musen, eller bästa kompositionen, eller bästa färgsammansättningen. Det blir lite olika foton beroende på vad jag prioriterar först.
Vad jag gick efter? Äh, det bara blev ett jag tyckte var gulligt. 😛

jossa5
2017-11-02 15:48
#4

Åh, det var inte alldeles lätt! Men hittade en som det fick bli! Många bra bidrag!

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

ajanki
2017-11-06 06:51
#5

Jag puttar upp denna. Vill ha fler röster innan vi korar vinnaren!

Nordanälvens
2017-11-07 13:44
#6

Nu har jag röstat! Shit vad svårt det var!!

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Annons:
Grodan
2017-11-12 18:30
#7

❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: