Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 251 ggr
Elvy2015
2017-11-14 15:07

Gnäll/trösttråd angående möss

Tänkte vi kunde ha en liten gnäll/trösttråd när livet ibland med möss känns tufft eller sorgligt.

Som för min del just nu. Känner mig så sorgsen och modfälld. Vill så gärna komma iväg på utställningar och musträffar.  Panikångesten och den sociala fobin är inte det största problemet, problemet är mest rent ekonomiskt. Från Lessebo där jag bor till sthlm kostar runt 1200 enkel biljett och när man inte har en fet ekonomi så är det ändå rätt mycket pengar. 

Önskar verkligen man kände folk som kanske åker söderifrån med bil så hade man kunnat samåka och delat på bensinkostnad, men vet inte ens om det finns folk nere i skåne som åker till sthlm på utställningar.

Om det inte är ok att ha en sån här tråd där man kan gnälla o skriva av sig lite så är det helt ok att i så fall ta bort den.

Annons:
[Amberochivy]
2017-11-14 17:43
#1

Jag bor också i skåne och hade inte råd att åka på utställning . Vore kanske bra om vi kunde ha utställning här nere ibland. Jag klarar inte långa resor. inte ens med bil. jag kan inte sitta långa stunder på grund av min rygg och andra faktorer.

Grodan
2017-11-14 18:07
#2

Jo, kan ju finnas behov med en gnälltråd. Dock behöver jag själv fokusera på tvärtom, som jippitråd…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: