Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 734 ggr
Novachan
12/12/17, 12:44 AM

Stina!!!

Fyyyyyyy f********n vad rädd jag blev! Trodde att jag har förlorat Stina på något sätt - på något magiskt sätt lyckats rymma, blivit uppäten av sina burkamrater eller begravd kropp någonstans i buren… Magkänslan vann igen med "jag måste se till mössen" där jag kände att jag måste se alla flickorna i den buren, såg bara tre först. Så då började jag gräva runt i deras stora fina bo och hur mycket jag än grävde och flyttade på bomaterialet så hittade jag ingen Stina! Fick lite panik och sate all mössen jag hittade i transportburen och flyttade på allt i buren. Stina hade lyckats fånga sig själv under en upp- och nedvänd mattfärgad glasskål så jag man kunde knappt se att något var i skålen, såg bara något som var lite mörkt - och det var hon! Ingen aning hur länge hon varit fast där men jag är så glad att jag lyssnade på magkänslan och kollade efter alla mössen, annars hade jag nog hittat en död Stina imorgon (städdag). Det var jag som hade vänt på skålen kvällen innan då jag använde det som ett bord/upphöjning för ett fat med geggig mat på. Men jag måste ha lagt skålen på ströet som Stina sedan grävt sig under och sedan grävts runt resten av skålen och vips var hon fast (jag tror att skålen är för tung för mössen att lyfta/kräla sig under, speciellt Stina som är lite klen). Nu kommer jag nog aldrig våga gå och lägga mig utan att kolla till mössen först! Oavsett hur trött jag är.

Jag behövde skriva av mig här lite för att varva ner så jag kan sova…

Annons:
Smulan,Teppo ,Candy
12/12/17, 11:14 AM
#1

Det måste ha varit så hemskt, stackars digFörskräckt🌺

Stinastygg
12/12/17, 1:57 PM
#2

…och jag fick lite panik och hann undra vad du ville mej, innan jag öppnat och läst 😂

Vilken tur att du fick den där magkänslan, och att det gick bra med min lilla namne ❤️

ariama
12/12/17, 2:00 PM
#3

#0 Vad skönt att det gick bra!  #2 Hihi …

Upp till toppen
Annons: