Annons:
Etikettfotografier
Läst 1570 ggr
Mojma
12/31/17, 1:39 PM

Mina möss ♡

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Älskar mina 4 möss! ❤

Annons:
[Rhonda]
12/31/17, 1:41 PM
#1

Vilken sötchock jag fick. De är bedårande!

[KatarinePierce]
12/31/17, 1:48 PM
#2

Säger samma som Rhonda. Alldeles bedårande.

Novachan
12/31/17, 2:17 PM
#3

Ojojoj så söta ❤️ Supersöt hon i nedrehögra hörnet med sina stora öron 😍

Vart kommer dom ifrån?

Nordanälvens
12/31/17, 2:56 PM
#4

Åh vilka sötnosar! <3 Jag gissar att de kommer från Svartlings?

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

ariama
12/31/17, 2:59 PM
#5

Bedårande är ordet! ❤️

ajanki
12/31/17, 4:20 PM
Annons:
Mojma
12/31/17, 6:32 PM
#7

Tack!! :) Japp svartlings :)

Nordanälvens
12/31/17, 8:28 PM
#8

#7 kul! Tyckte jag kände igen typen :-)

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Stinastygg
1/1/18, 12:20 AM
#9

Alltså jätteöronen! 😍

Grodan
1/1/18, 9:48 AM
#10

Jättefina möss och foton på dem!

Mojna snälla, kan du inte ladda upp en Avatar?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mojma
1/1/18, 2:21 PM
#11

#10 Grodan vad menar du? Menar du presentations bild? Haha har nog inte känt det som viktigt 😜 Man är ju också medlem i flera sajter här o då passar ingen bild in på alla… är inte super aktiv på iFokus men i perioder så 😄

Novachan
1/1/18, 2:38 PM
#12

#11 Det behöver inte vara en bild som passar för just en sajt eller flera. Jag har ju en bild på en drake från en film och jag "hänger" i olika djurtrådar, men mest här. Med en bild blir det lättare för folk att känna igen dig när du skriver.

Stinastygg
1/1/18, 3:31 PM
#13

#11 Presentationsbild och Avatar är två olika saker! Din presentationsbild syns bara på din presentations-sida, medan avataren är den lilla bilden som syns till vänster vid varje inlägg du gör.

Jag håller förresten med Novachan. Det är lite struntprat att ingen Avatar passar alla sajter! 😉
Jag skriver också på flera ställen på iFokus, och det hindrar inte mej att ha en Avatar. Den föreställer en Tasmansk djävul, så den är inte precis "bunden" till nån särskild sajt. Titta runt på de andra avatarerna i bara denna tråden? Vi har bl.a en bild på en koala, Marilyn Monroe, en tecknad drake och en hund gjord i Paint…

Det är faktiskt ingen som har sagt att det måste föreställa en mus 😃

Annons:
Mojma
1/3/18, 9:30 PM
#14

Jag kanske inte är så engagerad i såna här sidor mer än att skriva lära få info / dela med mig och så vidare, så jag har väl helt enkelt inte haft något intresse av att pilla med sådant 😉 Men det är ju kul att funktioner finns för de som tycker att det är bra och/eller roligt. :)

Novachan
1/3/18, 9:56 PM
#15

Använder sajterna av samma anledning. Men om man frågar om olika saker och folk kan koppla att de kommer från samma person (lättar när man associerar med bild/avatar) så kan folk komma på saker som kanske är sammankopplade i olika frågor - t.ex. hälsa, beteende och skötsel, hantering. Det är som sagt inte viktigt vad avataren har för bild.

Stinastygg
1/4/18, 2:28 PM
#16

Precis. Grodan, som är Sajtvärd här på Mus, vill att du skaffar en Avatar för att lättare kunna se vilka inlägg och kommentarer som är skrivna av dej, eftersom hon har mkt lättare att förknippa folk med deras avatarer än endast nickname.

Grodan
1/5/18, 2:37 PM
#17

#11 Precis som Stinastygg säger i #16!

Det känns så mycket personligare med en bild. Då vet vi också att du är här för att stanna. Ganska ofta är det så att folk som bara har en fråga (ofta akut) blir medlemmar, skriver sitt inlägg och loggar sedan kanske bara in någon gång till…

Jag tror att du kan ta en stor bild och att iFokus själv förminskar… 

Det kan ju vara på precis vad som helst. Behöver inte vara en mus. Du avgör. Och det är det som gör bilden och dig unik. ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Littlem
1/7/18, 9:13 PM
#18

Så glad att mina muslingar fått ett så fantastiskt hem <3

Grodan
3/15/18, 4:01 PM
#19

Titta, här är ju bilder på tjejerna.

Hur har det gått Mojma? Har de flyttat?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Littlem
7/19/18, 10:24 PM
#20

Efter otroligt tråkiga omständigheter där 2 av töserna avled efter att ha fastnat under en keramikskål som de lyckats välta över sig och nån mer hittad avliden i bur så fick de andra flytta hem igen.

Annons:
MariaD
8/23/18, 2:34 AM
#21

Dom är ju underbara ❤

Grodan
8/24/18, 10:53 AM
#22

#20 😕


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: