Hej! Jag har 3 underbara unga tjejer som säljes om jag hittar rätt hem. Jag är väldigt mån om dem o du som hör av dig ska ha tänkt igenom ett köp. Jag har förlorat ett par möss i förkylning o tyvärr tror jag det rummet jag är tvungen att ha buren i som är enda alternativet jag har, är väldigt dragit o det är inte bra för dem, & jag kan ej behålla dem av egoistiska skäl med gott samvete. De har här en stor 1 meter Duna bur, och de får inte bo i en pytte bur i nya hemmet. Detta är aktiva djur o ska få ett bra liv med mycket utrymme & bra utfodring du får gärna ha läst på om möss innan om du är förstagångs ägare till möss. :) Deras stora bur får man gärna köpa med. Den är ny, köptes ny när jag köpte mössen. Kostade 1000 kr när jag köpte, kan fås något billigare för mössens skull om du inte redan har en bur. Mössen kostar 150 kr styck o alla kommer från uppfödare ej djuraffär. De är super snälla o fina att hantera o hålla i. Säljes EJ till avel, då de är avsedda för kel. De är födda i November alltså unghonor. Finns i Örebro men kan levereras åt Västerås hållet / Eskilstuna också. Jag får inte upp bilder här tyvärr, så ni får smsa mig för bilder. 0707482895