Annons:
Etikett: fikarummet-otypiskt
LĂ€st 499 ggr
ajanki
3/8/18, 7:39 PM

Badass och Barfota 🐁🐁

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina nataltjejer Badass och Barfota bor i ett akvarium tillsammans med fuzzykillen Kirin. Som lock till akvariety har jag tre galler frĂ„n dunaburar. Det har funkat alldeles utmĂ€rkt till för en vecka sen ungefĂ€r. Jag gav mössen mat som vanligt en morgon, lyfter ut en bur frĂ„n hyllan för att kolla vatten m.m och dĂ€r sitter Barfota och tittar pĂ„ mig
Jag fattar ingenting för jag sĂ„g inte en glipa ens pĂ„ gallret till akvariet, men jag lyfter upp henne (hon Ă€r tamast och lugnast av de tvĂ„) pussar henne och sĂ€tter ner henne i akvariet. NĂ€sta morgon sĂ„ hade jag nĂ€stan glömt bort det men nĂ€r jag kommer till hyllan sĂ„ sitter hon dĂ€r igen, tittar pĂ„ mig och kliver upp i handen. Samma sak nĂ€sta morgon, Barfota sitter i hyllan och ser ut som om hon vĂ€ntar pĂ„ mig gullungen ❀ Återigen sĂ€tter jag pĂ„ gallret och tynger dem med olika grejer. I morse nĂ€r jag kommer till hyllan sĂ„ sitter ingen Barfota dĂ€r, skönt tĂ€nker jag och tittar i akvariet, letar och letar men hittar bara Kirin dĂ€r
 Jag fick panik men gĂ„r och hĂ€mtar min levandefĂ€lla, sĂ€tter i mat och placerar den i garderoben bredvid akvariet, tĂ€nker att gömmer dom sig sĂ„ Ă€r det dĂ€r. Ärligt talat sĂ„ hade jag ingen större förhoppning att dom skulle lĂ„ta sig fĂ„ngas in sĂ„ lĂ€tt
Men nĂ€r jag tittade i fĂ€llan för en stund sen sĂ„ satt dom bĂ„da tvĂ„ dĂ€r!! Jag blev sĂ„ himla glad! Nu mĂ„ste jag Ă€ndra det dĂ€r taket sĂ„ att dom inte tar sig ut igen mina kloka, fina nataltjejer ❀

Annons:
Novachan
3/8/18, 8:21 PM
#1

Hm
 har du listat ut hur de lyckas ta sig ut?

Mysigt att barfota vÀntade pÄ dig <3

NordanÀlvens
3/8/18, 8:32 PM
#2

Tokfior!!

NordanÀlvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
đŸłïžâ€âš§ïž Han/honom

ajanki
3/8/18, 8:48 PM
#3

#1 Nej, men det mĂ„ste ju vara mellan gallret pĂ„ nĂ„t sĂ€tt. Men nu har jag en buröverdel och extra galler över och grejer som tynger ner. SĂ„ om dom tar sig ut nu sĂ„ vet inte jag
. Ja, det var gulligt 😊 #2 Ja, det kan man lugnt sĂ€ga 😁

Grodan
3/9/18, 12:34 PM
#4

haha, sicka busrumpor

Vad ballt att det gick sĂ„ lĂ€tt att fĂ„nga dem. TĂ€nk dock pĂ„ att nĂ€sta gĂ„ng kanske de inte gĂ„r in i fĂ€llan
 om det inte ligger nĂ„got supermumsigt dĂ€r förstĂ„s..


❀ VĂ€rd 4 mus-ifokus - VĂ€lkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❀

Alwyn
3/9/18, 5:45 PM
#5

Men Ă„h, knasisar. Barfota har alltsĂ„ börjat dra med sig Badass pĂ„ Ă€ventyren! Vilken tur att du fick in det igen 💓

Upp till toppen
Annons:
Â